@ Essie mooie echo zeg Zou iemand voor mij de afspraken in de lijst kunen noteren, ik heb vanaochtend de verloskundige gebeld, (had namelijk behoefte aan wat vrolijks na gisteren) En ik mag 15 November voor de termijn echo komen en 3 december voor de intake. Ik mis mijn hondje wel hoor het is zo leeg in huis, geen gesnurk meer van haar of een kroeltje. Over 3 wken krijgen wij een nieuwe pc, deze doet het maar voor de helft meer. Ik heb nog niet bijgelezen, maar dat doe ik van het weekend wel
Blondie, lekker vakantie... Waar ga je heen? Geniet ervan! Ik ben komende week ook vrij, maar ga niet weg. Erannick, veel sterkte zonder je lieve hond. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Essiegirly, mooie echo (lijkt op die van mij, maar staat niet in m'n album). Fijn dat alles goed is! Konden ze aan de grootte zien hoever je was of berekenen zehet gewoon anders?
ess wat was eerst je beval datum ook alweer?niet dat het boeiend is hahahahhah., zo oppass kids zijn net opgehaald dus heb hier weer ff tijd
I agree hihihi heb ook zitten janken He wie van jullie heeft er trouwens een angelsound of gaat die kopen? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik krijg hem van mijn paps als ik de 12 weken mijlpaal ben gepasseerd hihihi Ben wel benieuwt (denk dat opa stiekem nieuwsgieriger is hihihi)
hahaha ja,ik hoorde wel,maar ja dat durf ik je niet 100% zeker te zeggenmdat als je het te vaak doet slecht is, maar weet niet of dat baker praatjes zijn
Zal volgende week eens aan de Gyn vragen wat hij vind van een Angelsound. Zekerheid voor alles Hoe is het met jou verder meid?
Ja hier gaat ook alles goed, alleen moe en al 4 dagen koppijn door die bouwwerkzaamheden hier naast het pand blehhhh Maar verder mag ik niet klagen
Derona 5 juni is nu 11 juni geworden! IK heb een angelsound overgenomen van iemand hier! Ben er heel blij mee, maar kan hem verlopig nog niet gebruiken. De meningen zijn nogal verschillend erover. Maar ik ben van mening dat het geen kwaad kan
Essiegirly: wat fijn zeg dat de echo goed was en nu ......heerlijk achterover leunen, rustig aan doen en genieten, genieten en genieten liefs
prima, alleen af en toe wat krampjes, steekjes en drukkende vage voel dingetjes en ojee ojee ojee die (.)(.) van mij..... Vooral als ik 's nachts of vroeg in de ochtend uit bed moet om te plassen (ook al zoiets) dan doen ze me toch een partij zeer Maar een heerlijk gevoel dat zwanger zijn. Ik ben zo ontzettend trots op mn lijf. (en dat van mn mannetje natuurlijk) Verder ontzettend blij. Ik zit nog steeds elke dag naar mn mooie test te kijken (heb er maar 1 gedaan omdat de twee strepen er vanaf knalde). Zit er over te denken om volgende week maar eens een clearblue voor de leuk te halen... Maar hoe is het met jou meid ? Hoe voel je je en ben je al lekker aan het genieten. Ik vind die eerste echo die er aan gaat komen wel spannend hoor ? Ik hoop dat we allemaal met super mooie echo's kunnen pronken. liefs
Hoi allemaal, hoe gaat het hier? Ik heb net even snel bijgelezen en ga nu zo mijn bedje in. De hele dag gewerkt, van 9 tot 9, en heb het nu wel gehad moet ik zeggen... Ik voel me met vlagen een beetje misselijk en wat hoofdpijn, maar de krampjes in mijn buik zijn bijna weg. Mijn (.)(.) vallen nog mee tot nu toe.... Dus als het zo blijft heb ik niks te klagen! Gisteren hebben we het mijn ouders verteld, die schrokken wel omdat het zo onverwacht is, maar hopelijk zijn ze snel een beetje aan het idee gewend en kunnen ze er dan ook van genieten... Verder gisteravond plannen gemaakt samen met m'n vriendje hoe we het nu verder allemaal gaan aanpakken, er zal toch een iets groter huis voor ons samen moeten komen enzo... Extra spannend allemaal! Welterusten allemaal!