geen babynieuws nog? Hoe is het met de overtijdlopers? Kleintje? Ook nog niks meid? Erannick: hoop dat de kleine snel hersteld is en naar huis mag! heb even niet alles gelezen, ga morgen weer lekker meereageren!
goeiemorge nou hier geen baby nieuws hoor! heb ook nie thet idee dat ie er aan komt.. kon nie meer slapen is wel erg vroeg maarja ga vanmiddag anders nog wel een uurtje slapen!
hihaaa hier aan de poets geslagen op de vroege morgen bbq is al weer schoon.. nou binnen nog even stoffen stfzuigen en dweilen en dan is het hier weer netjes.. iemand nog iets leuks doen vandaag?
*inbraak* Goedemorgen lieve dames Ik ben een september mamma maar ben vorige week maandag 2 juni bevallen van een wolk van een zoon hij ligt nu in de couveuse maar hij heeft vannacht gelukkig een goede nacht gehad. Ik wou jullie even succes wensen met het bevallen deze maand. Bij mij ging het makkelijk 2 keer geperst alleen de naweeen waren gewoon killing En mijn ukkie was maar 34 cm en woog 950 gr. Die van jullie zullen wel groter zijn maar de beste tip die ik jullie kan geven is gewoon ECHT goed luisteren naar wat de verloskundige gyneacoloog of zusters zeggen tijdens je bevallen Probeer kalm te blijven niet te veel schreeuwen want dan verbruik je je energie die je nodig hebt om te persen. Heel veel succes groetjes Charita *uitbraak*
Goeiemorgen allemaal Wij hebben heerlijk geslapen, en mijn vriend vroeg gelijk ook of we de klossen niet mochten houden hahaha Lekker zo'n hoge instap, hij hoeft maar te gaan zitten en te draaien! En ik zat iedere nacht echt krak krak kreun zucht om overein te komen en eruit te stappen.. Nu omhoog en glijd ik er zowat uit hihi dus het is eigenlijk wel ideaal! Wij zijn ook geen kleintjes hoor van 1.80 en 1.86 Hier schijnt het zonnetje weer lekker 8) zometeen dametje weer naar school toe brengen lekker op de fiets! En dan maar weer aan de gang he Vandaag VK om 16.20! Ben benieuwd hoeveel vocht er weer bij zit Ga nu even berichtje maken met reacties terug..
goede morgen meiden. vandaag 40 weken. het mannetje laat zich vandaag denk ik ook niet komen. heeft het volgens mij veelste veel naar zijn zin bij mama.
Het was mij dus ook al opgevallen dat Konijn er sinds dat gesprek niet meer geweest is, zeker jammer! Hopelijk zien we je nog meid En sindsdien is April1 er ook niet meer? of zie ik dit alleen? hoorde die bij elkaar? of is die ook aan het bevallen..Nou meiden laat jullie horen! Ilona FELI met je 40 weken! Bulldog dat is vroeg poetsen haha ik zat laatst om half 9 ook al te strijken haha nu eerst even dame naar school en dan begin ik pas hoor hehe ff relax maar altijd fijn als het al gebeurd is he! Zonneschijn jij ook vroeg uit de veren succes alweer en hopelijk goed nieuws ben erg benieuwd, mag je meisje van jou al komen? zeker wel blij dat ze er 40 weken in heeft gezeten of niet? 39 weekjes zwanger zou het deze week gebeuren??? Ik zei nog tegen mijn vriend deze week kan ineens alles veranderen ZO RAAR!!
*breekt in* hallo lieve meiden! Ik wens jullie heel veel succes met de anakomende bevallingen! Wie is er van plan om vandaag * de mooiste dag* te bevallen Succes en geniet nog even van die laatste momenten, want ik kan jullie verzekeren dat het rappido gaat! Kuss *sluipt zachtjes weer weg*
@bwtje succes bij de vk vandaag en feli met je 39 weken! raar idee he?dat het ineens allemaal anders kan zijn deze week.. @ilona feli met je magiche 40 weken..hoop dat je je mannetje snel vast kan houden. mijn man is ook vrachtwagenchauffeur op een klein vrachtwagentje maar die rijd hier nu in de buurt.. nee idd konijn en april1 zijn hier neit meer geweest maar vind het wel flauw dat als er iets tegen je gezegt word om gelijk maar niet meer te komen. maarja .......... @zonneschijn succes bij de gyn vandaag.
bedankt bulldog de vader probeert zoveel mogelijk in de buurt te zijn. hij rijd wel met een hele grote vrachtewagen waar hij stenen mee rond brengt langs de bouw. dus hij kan ook niet zomaar de vrachtwagen bij het ziekenhuis neer zetten. dus moet hij eerst naar huis om zijn auto te halen.
ja dat is denk ik niet verstandig. bij de eerste hulp zou er nog plek zijn om dat grote ding er neer te zetten. maar helaas in het ziekenhuis waar ik kom te bevallen is helaas niet zoveel plek.
Goeiemorgen! Nog geen baby's!? Jammer zeg. Hoe kan het nou dat het voor jou zo ideaal is die klossen Bwtje, ik kan niet eens met me voeten bij de grond meer! Zodra de baby geboren is wil ik die dingen gelijk weer eronder uit! Ik heb een flink koutje te pakken, al een paar dagen inmiddels, **Baal** ik heb keelpijn, hoest me de blubbers en zag vanmorgen in me strotje een flinke opgezwollen amandel. Ik geloof dat baby's niet komen als moeders niet lekker is, dus denk écht dat ik nog even geduld moet hebben.
das minder Cellie Beterschap! Nou als ik dus omhoog kom zitten mijn voeten precies bij de grond haha dus ik schuif er zo uit.. terwijl daarvoor moest ik mezelf omhoog werken en nu niet meer, zalig dus En vriend kan zelfs naast ons bed gaan staan, en dan gewoon erin ploffen haha Dametje naar school gebracht en ga nu ff wat financiele dingen doen...(ik dacht trouwens dat alles vergoed werd ivm zwangerschap..maar toch moet ik betalen bij vgz klopt dit eigenlijk wel?) En dan maar weer wat puin ruimen enzo! tot klets
Ik heb nog helemaal niks moeten betalen (Zilveren Kruis), vorig jaar ook niets trouwens. Wat moet je betalen dan?
Ja ik weet dat de triple onderzoeken in rekening werden gebracht want deze woden niet vergoed als je hiervoor niet in aanmerking komt.. de rest krijg ik binnen en declareer ik dus.. Maar nu krijg ik dus iets binnen waar duidelijk op staat dat dit niet vergoed word? En als ik het goed begrijp is dat de laatste keer geweest dat ik bloed moest laten prikken, zo'n standaard onderzoek voor je HB waardes. Er staat ook op dat het om kosten gaan die boven je pakket uitkomen..maar ja als ik verwacht dat zwangerschap hier buiten valt.. vandaag eens vragen aan VK hoe dit anders zit..
morgen meiden, omg heb echt geen oog dichtgedaan om half 2 werdt ik wakker en om 2:45 ben ik naar beneden gegaan had mega last van maagzuur dus melk gepakt en lekker buiten gezeten naar sterren kijken twas heerlijk! en jah ik zag er 1 een vallende ster! heb natuurlijk meteen een wens gedaan (je weet mar nooit) nou na een tijdje weer trug me bed in maar kon nog steeds niet slapen om 4 uur heb ik het bad laten vollopen en lekker wezen badderen (lauw water) de kleine werdt er druk van hihi om 4:45 kwam ik rillent en ijskoud het bed weer in rollen en viel meteen in slaap totdat me buurjochie om half 8 smorgen keihard begon te schreeuwen PAPA! :x en nu zit ik hier mega wallen onder me ogen en moet tegen de middag naar de VK ZOW dat was mijn spannende avontuur van vannacht helaas geen bevalling..... En de andere meiden waar blijven jullie beebies :
heeft het nu ook niet te maken misschien met een eigen risico die je nu vort moet betalen? ik heb geen idee. ik heb groene land, en alles gaat daar eerst naar toe, en wat ik eventueel extra moet betalen komt naderhand pas.