ja klopt zo was het hier dus ook alles gaat naar vgz enzo maar alle kosten die erbuiten vallen sturen hun naar mij.. en ook met eigen risico had dit te maken, alleen ik dacht dus dat alles onder zwangerschap tegenwoordig buiten je eigen risico valt waar je tegenwoordig onder valt. Maar ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden hoor word er soms zo moedeloos van dit systeem! Nu ook een brief binnen gehad van de belasting, krijgen geen voorlopige teruggaaf maar ze willen gelijk de definitieve opsturen.. grrr ik wil nu gewoon geld zien, en op mijn spaar zetten dan heb ik in ieder geval rente tot oktober bij de definitieve! Nu moeten we dus waarschijnlijk nog langer gaan wachten op ons geld..ipv de beloofde 1 Juli dat iedereen het binnen moet hebben.. iemand ook zo'n brief gehad of allemaal keurig je geld gekregen?
ja op de een of andere manier wil belasting niet echt meewerken met ons :S ook al zo'n gekloot gehad met die zorgtoeslag..zucht
ik heb gelijk op vgz maar even gekeken maar daar staat alleen vergoeding over bevallen en kraam enzo..wat ik kan opzoeken aan vergoedingen. En belasting moet voor 1 Juli of een brief of inderdaad bedrag opsturen.. wij hebben tot nu toe iedere keer gewoon het bedrag gekregen en nu ineens een brief zucht ... dus we moeten waarschijnlijk gewoon langer wachten op ons geld, nou vriend mag straks lekker wel bellen dat moet ik nu dus echt niet doen hehe En dan vragen we wel wanneer ze denken wel het geld te gaan storten hoor ...
Goedemorgen meiden, Hier officieel 1 dag over uitgerekendedatum. Hihi we hebben nu een hele pool hier, lijkt wel een soort van EK. Ik zeg vrijdag de 13e, manlief en mijn mams zeggen vandaag en een vriendinnetje heeft ingezet op woensdag de 11e. Verder wel aardig geslapen, eerst flinke krampen gehad. Toen in slapen gevallen en daarna werd ik wakker en waren de krampen (helaas) weer weg. Ik zou bijna niet meer gaan slapen. @ Cellie, beterschap meid. @ bwtje, ik heb nog niks hoeven te betalen bij trias. En heb toch al heel veel echo's gehad. Maar ik ben dan ook wel aanvullend extra verzekerd. En volgens mij geldt eigen bijdrage alleen op de medicijnen, maar dat kan ik ook mis hebben hoor. @ Flex, wat een wilde nachten heb jij....Eerst vechten met krokodillen en nu weer vallen de sterren. Ik hoop dat je wens uitkomt.
ff snel een reactie. Beroerd geslapen. last van krampen en van mijn rug. veel naar de wc om te plassen. Ik ga even bijlezen en daarna ga ik het heel rustig aan doen. Gr. Bianca
Hallo meiden, Poeh wat een hoop leeswerk. Daar kom ik echt niet aan toe met me kleine meisje! Maar volgens mij is er verder nog niemand bevallen of wel? Ik las wel iets over Konijn? Iets met piercings? Nou heb ik er zelf ook 13 gehad.... Ben ik wel erg nieuwschierig waar het over ging Ik heb er inmiddels nog maar 5 over als ik goed geteld hebt whahahahaha Gr Esther
Ik heb ook de discussie over de piercings gemist. Maar zou het wel jammer vinden als er daardoor mensen weg blijven van 't forum.
oh ja.... vandaag ben ik 37 weken \/ officieel mag de baby nu komen. Alhoewel dat er nog geen aanwijzigingen zijn voor een evt. bevalling. Morgen moet ik nog met de auto weg (alleen). Zouden jullie dat ook doen? Het is maar 8 km heen, maar ik meot ook nog terug.
Goedemorgen allemaal! @chaartje79: Gefeliciteerd met je zoontje! @ilona21: Gefeliciteerd met je 40 weken! Mijn man is trouwens ook vrachtwagenchauffeur. Hij rijdt gelukkig nu alleen in de regio. @Zonneschijn: Veel succes in het ziekenhuis! @Cellie: Beterschap! @bwtje: Gefeliciteerd met je 39 weken! Heb je toevallig het Gezin & Zeker pakket van VGZ? @fl3xgirl: En nu maar hopen dat je wens uitkomt! Veel succes bij de verloskundige vanmiddag. @bianca75: Sterkte! Heb je er nu nog steeds veel last van? Gefeliciteerd met je 37 weken! [Klaag] Bah, ik ben tig keer gestoken in mijn vingers en voeten door een rotmug. :x Manlief heeft er uiteraard geen last van. Verder heb ik echt overal jeuk, vooral onderaan mijn buik bij die rode strepen, zo lelijk. Ik krijg nu ook op mijn buik allerlei rode spikkels en zelfs op mijn doos! Sinds vannacht weer veel last van mijn bekken. [/Klaag] Mijn ouders komen zo om me te helpen met opruimen en schoonmaken. We zouden ook nog naar de IKEA gaan voor een nieuw matrasje en eventueel verduisteringsgordijnen. Ik denk dat ik daar een rolstoel nodig heb.
Feli met je 37 weken bianca. Ik rijd regelmatig nog auto hoor, eergister ook nog en dat was ook zo'n 8 km. Maar goed, dat is maar net hoe je je voelt.
cellie beterschap. bianca als jij je lekker voelt kun je gewoon gaan. maar als je het niet ziet zitten moet je het niet doen. ik heb zelfs nog helemaal niks vernomen van de belasting. ik heb ook nog geen brief gehad.
@ ilona, ik kreeg zaterdag post van de belasting, dus denk dat het er vandaag wel op staat. En feli met je 40 weken...Of had ik dat nou al gezegd pff zwangerschapsdemensie....
@ schaapje: alleen nog een beetje last van m'n rug. Krampen heb ik niet echt last van. @ kyansa: dan gaan we het gewoon doen. @ Ilona21: bij ons gaat alles automatisch. In principe zien we niks terug, omdat we dit maandelijks doen i.v.m. onze hypotheek. Mijn vriend en ik zijn fiscale partners. Maar omdat er zo'n achterstand is bij de belastingdienst, krijg je je geld wat later. Dit heb ik vernomen van een oudcollega die werkt bij de belastingdienst.
Zo, ik ga wat boodschappies doen en daarna op visite bij de overbuurvrouw. lekker een bakje koffie doen. Misschien kom ik vanmiddag nog ff langs. Niet te veel babbelen he, dan moet ik best veel bijlezen. En trouwens, vanavond ga ik het NL elftal kijken. Hopelijk winnen ze van Italie, maar ik betwijfel het. Ik hoop op een 1-0 winst