Fijne dag bianca. Ik ga ook even wat doen....Zou eigenlijk alleen niet weten wat. Maar in ieder geval even die laptop uit.
@Bwtje; belasting gewoon netjes optijd teruggekregen. Over die rekening, ik weet dat zwangerschapsgerelateerde kosten volledig vergoed worden, BEHALVE; lab. onderzoek (dus urine en bloed). Vorig jaar zijn die idd afgetrokken van mijn No Claim en dit jaar gaan die van je Eigen bijdrage, neem ik aan. @Bianca; 8 km rijden zou ik nog wel doen hoor, 80 zelfs
ik heb rond de 30weken bloed moete laten prikken en daar heb ik zelf een gedeelte van moeten betalen.lange leve de eigen risico...
Ben terug uit het ziekenhuis. CTG was goed, maar kindje is niet meer gegroeid de laatste 2 weken... . Wordt nu op woensdag ingeleid, maar gyn verwacht dan nog niet meteen een bevalling omdat ik nog nauwelijks harde buiken heb. Heb er zelf beetje op aangestuurd, eerst wilde hij nog gewoon afwachten, maar kindje ligt nu wel 6 weken achter... Wordt geschat op ruim 5 pond. Weet niet zo goed wat ik nu voel eigenlijk... had liever de natuurlijke weg gekozen, geen groei valt me wel tegen maar weet nu wel waar we aan toe zijn (enigszins dan). Bwtje, jij was donderdag van plan te gaan bevall en toch hihi? Gaan we straks tegelijk... Gefeliciteerd met je 39 weken. Ik ga nu even eten, bijlezen en ouders op de hoogte brengen.
Goeiemorgen Chaartje gefeliciteerd met de geboorte van Levi. Wat een iniminiemannetje! Hoop dat hij gauw een grote sterke knul wordt Bwtje, Feli met je 38 weken. Ik lig ook in conflict met ziektekosten. Zilveren kruis 3sterren. Heb bloedonderzoek gehad, en kreeg een rekening daarvoor. Dus ik heb een mail gestuurd waarin ik zei dat ik begrepen had dat dit volledig vergoed werd ivm zwangerschap. Excuusmail gehad .Ik had gelijk. Alle zawangerschapsgerelateerde kosten krijg ik vergoed. Zij konden alleen niet op de nota zien dat het zwangerschapsgerelateerd was. Ik heb al met al 3x bloedonderzoek gehad. Die nota was begin maart. Nu krijg ik dus zaterdag een aanmaning voor het eerste onderoek. Binnen 7 dagen betalen en anders incassokosten bla, bla, bla... (was helemaal van de kaart, waarom doen ze zo gemeen in een brief. Hormonen ) Nu kan ik dus die mail die ik van ze heb ontvangen niet meer vinden. Baal! Dus ik heb zaterdag meteen een mail gestuurd dat ik voor 13 juni nog een keer bevestiging wil dat de nota vervallen is. Ben benieuwd. Van die twee andere bloedonderzoeken heb ik nooit meer de nota gehad Als ik jou was zou ik gewoon ff mailen en vragen hoe het nou zit met zwangerschapsgerelateerd onderzoek. De belastingbrief had ik op zaterdag binnen. Krijg een voorlopige teruggaaf (bijna 5000 ). Staat er alleen nu nog niet op, terwijl dat meestal eerstvolgende werkdag is. Succes bij Vk vanmiddag. Ilona, feli met je 40 weken. Zonneschijn succes bij gyn Cellie, wat naar van die kou. Maar je had de andere 4 ook allemaal te laat toch? Wie weet verrast deze beeb je wel. Flex, als je nou een nacht niet slaapt moet het wel door weeen komen hoor. Essie, 13 piercings? Waarom heb je er nu nog maar 5? Bianca feli met je 37 weken. Is de beeb nu officieel af. Schaapje wat lief van je ouders dat ze komen helpen. Ben ook eens in leenrolstoel door de ikea geweest. Wel een aanrader, want het zijn echt afstanden die je daar aflegt. Kyansa, anders beval je toch gewoon ff bij 400 berichten? Vanmorgen hebben we de horrorkat gevangen. Wat een vals kreng was het zeg. Eenmaal bij de dierenarts was ze poeslief . Hij heeft haar de hele tijd op zijn arm gehad. Da's mij nog nooit gelukt in de drie jaar dat ik haar heb. Ben weer aardig wat geld lichter, maar met antibiotica moet het weer helemaal goedkomen met haar. Mijn buik gaat wel steeds lager zitten, en ik blijf last houden van harde buiken, maar verder verandert er hier niet zo veel. Mijn schoonvader grapte dat 06/07/08 wel een leuke geboortedatum is. NIET GRAPPIG!
Zonneschijn, hebben ze een rede gevonden dat je baby niet groeit? Ook met het oog op eventuele toekomstige zwangerschap? Jeetje, deze week een baby, wat lijkt me dat een vreemd gevoel. Op zich is 5 pond niet zo heel erg toch? Wat spannend voor je!
Hallo meiden hier alles goed geen krampen helaas morgen weer naar de gyn om te kijken of de baby weer is ingedaald ik hoop het zo ik hoop niet dat mijn kindje overtijd gaat lopen ben zelf namelijk 1 juli jarig is anders zo dicht op elkaar hopelijk begint het vanavond of vanmiddag mag van mij geef mij die pijn groetjes van Michelle
goedemorgen allemaal! Hier alles nog rustig, nog geen beeb te zien... Een paar mensen zeiden dat met volle maan of een omslag van het weer veel vrouwen bevallen. Dat zou van dinsdag op woensdag zijn, wie weet gaan we dan allemaal tegelijk Wij gaan woensdag op de uitgerekende datum nog lekker uit eten, had ik zo'n zin in! Wel onwijs warm achter de pc, daar zal ik dus niet zo vaak zitten deze dagen.
@Moaatje; ik heb de papieren van de andere kids nog is opgezocht en het viel mee Nummer 1: 10 dagen te laat (spontaan) Nummer 2: 1 dag na de uitgerekende datum gebroken vliezen, 2 dagen later geboren (spontaan) Nummer 3: 3 dagen EERDER (spontaan) Nummer 4: 12 dagen te laat (ingeleid)
Het ligt eraan hoe je je voelt denk ik. Ik ga nog steeds met de auto weg alleen geen ritten meer langer dan een half uur. Je kunt altijd zo'n bevallingsmatrasje meenemen voor het geval je vliessen breken
@moaatje das tenminste een leuk bedrag! maar naar mij weten word er op maandag niet voor 1 uur gestort dat heb ik nog nooit meegemaakt! ik wil ook onderhand wel eens bericht van de belastind dienst krijge ook veel terug. @zonneschijn balen dat je meisje niet meer gegroeit is! zie je er tegen op om ingeleid te wordn?
@bianca auto rijden moet je gewoon doen als je je eigen er goed bij voelt en anders moet je het niet doen. ik cros hier nog steeds van stad naar stad en van stad naar dorp!ik ga dus echt niet coninu thuis zitten.
Goedemorgen ladies, hier is het rustig.. Me man had vanochtend ergens een afspraak om 9 uur en hebben daarna lekker een ontbijtje gegeten in het zonnetje bij de mac met een krantje erbij.. verder slecht geslapen dus ga zo nog even liggen en vanmiddag nog wat buiten zitten. bwtje: veel succes bij de vk vanmiddag! en feli met je 39 weken! ilona: feli met je 40 weken! Cellie: beterschap meid, voelde me de afgelopen dagen ook niet echt top. Nu zit alleen me oor nog dicht, voel me net vlugge Japie van B&A.. Wa zeggie? haha Flex: rot dat je zo slecht geslapen hebt, misschien vanmiddag nog een dutje? Succes bij de vk iig.. kyansa: Mag ik ook meedoen met de poule? Ik ga voor jou voor de 12de.. jammer dat de krampen weer zijn afgezakt helaas.. bianca: feli met je 37 weken! en ik ga ook voor 1-0 voor NL schaapje: Succes bij de Ikea, hoop dat je leuk kan slagen! Zonneschijn: Ben benieuwd woensdag! jammer dat je kindje niet gegroeid is laatste 2 weken .. het zit allemaal niet echt mee he.. sterkte in ieder geval.. Moaatje: Leuk schoonvader heb jij Vlademira: die kleine van jou mag ook weleens komen inderdaad! Na al dat gedoe zou het nog wat zijn als je overtijd loopt!
Goeiemorgen! Tjonge jonge, heb net even bijgelezen. Ik had gehoopt op een aantal bevallingen (en zelf ook al aan de beurt te zijn). Gisteren een rondje door de buurt gelopen. Mijn voeten lijken wel klompvoeten, een en al vocht. Hebben jullie ook zo'n last van vocht en daardoor gewrichtspijn? Mijn vriend geeft me de laatste dagen heerlijke voet- en beenmassages, wat een genot. Daarna heb ik iets gedaan wat ik eens per jaar een keer doe...een patatje eten. Hou ik eigenlijk niet van, maar 1x in t jaar krijg ik er trek in, waarschijnlijk het heerlijke weer! Wat betreft het 'wegblijven' van het forum, ik was hier zaterdagmorgenvroeg even hoor. Ik ga niet iedere dag achter de pc kruipen, hoor, vind het erg gezellig, maar het weekend breng ik heel graag door met mijn vriend. (misschien dat Konijn ook wat gezelligs aan het doen was of aan het bevallen, haha) Mijn pc staat trouwens op een onhandige plaats in huis, op zolder en daar kom ik via een vlizo-trap, dat is best lastig te beklimmen met dit dikke lijf. Ikzelf ben lekker op pad geweest met mijn dikke voeten dit weekend. Hoopte ons ukje eruit te wandelen, maar helaas, hij vindt het nog erg comfortabel binnen in mijn buik. Voor de septembermama: gefeliciteerd met je kleintje, hoop dat jullie spoedig thuis van elkaar mogen genieten!
Weet niet meer wie het was, zonneschijn volgens mij, bedankt voor de uitleg van de weeendans, hahahahaha, ik had er al weer bizarre fantasieen bij, maar het stelt dus niet veel voor. Ook succes bij het inleiden gewenst! Verder lees ik over jullie harde buiken. Ik heb er al vanaf ca. week 12 'last' van, maar eerlijk gezegd heeft het mij nooit pijn gegeven. De laatste tijd voel ik het wel duidelijker, maar ja, zo'n baarmoeder is natuurlijk flink gegroeid en bestrijkt nu een veel groter oppervlak. Meestal heb ik pas door dat ik een harde buik heb, als ik er even over wrijf of als het gebeurt wanneer ik sat of bezig ben, dan trekt het nogal.. Wel wordt ik een beetje licht in mijn hoofd als ik in bed lig en een harde buik krijg. Ook hier wordt regelmatig een gevoel gegeven alsof mijn kleintje alvast zijn hoofdje even tegen de baarmoedermond duwt en dat voelt gek. Het is geen prettig gevoel, maar tot nu toe heb ik weinig last van pijn. Hoop dat dit zo blijft
@april lijkt ook niet echt handig met een hoogzwanger lichaam een vlizo trap op de klimmen.. leuk dat je er weer bent! gezellig weekend gehad?
Nee, is ook echt onhandig zo'n trap. Maar ik wilde de pc niet in de woonkamer, vind het zo'n rotgezicht. Het liefst zou ik alle apparaten uit mijn zicht hebben en een wat 'harmonischer' geheel krijgen. Maar we hebben niet zoveel ruimte voor een kast waarin we dit kunnen wegmoffelen. Ik heb 2 kooien in de kamer staan die veel ruimte innemen. (een van de cavia's en 1 van het konijn. daarnaast lopen er nog 3 katten rond en het konijn loopt los, is net een hond en ligt op een kleedje onder de salontafel. Lief hoor. We hebben een beetje een vreemde woning. Beneden slapen (2 slaapkamers), douchen en boven wonen en daarboven dus de zolder. Zijn wel van plan te verhuizen, maar gaan pas serieus op zoek na de bevalling en als we een beetje gewend zijn aan onze nieuwe situatie. Heerlijk weekend gehad, dank je! Wat een weertje en hier staat ook een fijn koel briesje (noord-holland). Gelukkig maar, want ik ben niet zo'n zonnebaadster. Ben liever wat actiever. Dus...wandelen met dikke voeten, auw. haha Ga jij straks lekker winkelen Bulldog? Ik durf het huis niet meer in mijn eentje uit. Heb dan ook geen rijbewijs en woon op 15 minuten fietsen van het eerste winkelcentrum. Fietsen is momenteel een beetje teveel inspanning voor me. Hebben jullie daar ook last van? Ik krijg voornamelijk een beetje een naar gevoel van onderen.
is idd wel apart ja benenden slapen en douchen en dan boven de woonkamer! hier is het echt warm de zon schijnt flink de hond is zelf al binnen op de koude tegels komen liggen.. dit weer is niet goed voor het vocht maarja woensdag word het weer minder zeggen ze. moet zo nog gaan winkelen moet boodschappen doen dat doe iik dat voor 3 dagen ongeveer zodat ik er morgen niet uit hoef!moet morgen ook naar de vk en dan zouden ze me proberen te strippen dus dan wil ik de rest van de dag gewoon thuis blijven.