Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Cellie, je bevalt dan gemiddeld 5 dagen na datum en hebt 75% kans op een spontane bevalling ;) .

Bulldog ik zal mijn rekening in de gaten houden vanmiddag.

Bianca, ik rij eigenlijk nog overal heen. Let niet echt op de afstand of tijd. Wil alleen niet heel vaak meer in of uit stappen. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt!

April, ik hou geen vocht vast gelukkig. Hoewel ik nu een klein beetje in mijn enkels ontdek. Maar da's alleen als ik er echt op let.

Meryem, lekker he die spontane doordeweekse ontbijt acties. Kan van die momenten echt genieten.

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    April klinkt als een gezellige beestenboel. Ik kan de konijnen echt niet loslaten met de katten in de buurt.

Gelukkig kan ik wel veel op de fiets doen. Vriend heeft namelijk de auto steeds mee nu ik verlof heb. Vind het een beetje onzin om hem te laten fietsen, terwijl ik me op de fiets ook nog goed red.

Woon ook in Noord-Holland. Zuidkant. Is hier heerlijk weer. Als was er vanmorgen meer zon. Moet wel zo stoppen met betrekken want ik wil nog met een boek in de tuin.

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede middag meiden

net op controle geweest bij vk.
    alles was goed.
    volgende week terug komen en dan wordt ik gestript. (als ik nog niet bevallen ben)

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Jij zit in Brabant zie ik. Daar zal het ongetwijfeld heter zijn dan bij mij, ik woon vlakbij zee en volgens mij hebben we wind uit het noordwesten vandaag, is heerlijk verkoelend.

Wat houdt strippen ook al weer in, dan gaan ze je b.moedermond een beetje losser maken toch? Of ben ik nu verkeerd?
    Ik hoop dat mijn kleine mannetje deze week komt, kan, net als iedereen, niet meer wachten en moet er niet aan denken nog weken in spanning te moeten zitten. deze laatste weken lijken langer te duren dan de hele zwangerschap tot nu toe.
    :(

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @Moaatje: wat heerlijk dat je nog lekker op de fiets kan! In principe zou ik het ook wel redden, maar dan ben ik bekaf als ik bij het winkelcentrum kom en moet ik eerst een half uur op adem komen. ;)
    Best frustrerend, ik doe gewoonlijk alles op de fiets en draai mijn hand niet om voor een flinke fietstocht, vind dat echt genieten.
    Maar het is nu gewoon niet prettig meer, verwacht steeds een hoofdje wat er van onder uitkomt. :)

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ilona: spannend hoor! Fijn dat alles goed is!

7. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @moaatje: zijn jouw konijnen zo agressief? Mijn katten durven niks te doen bij hem.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kom nu ook wel een beetje wind te staan maar dat is niet erg!

volgens mij is dat idd dat ze je b.moedermond lossen maken ja weet eigenlijk niet precies.
    maar hoop dat ie zich vanacht zelf aankondigt

ga me eigen goed druk maken vanavond met NLelftal mischien helpt het wel.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ilona fijn dat alles goed was
    hopen dat je niet meer terug hoef naar de vk maar dat ze snel bij jou thuis mogen komen hihi...

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hier in het zuiden is het lekker warm, korte broek en topjes weer!
    Lekker op de fiets gegaan vandaag.
    Dametje weer gehaald van school, en zo nog ff met dr naar de speeltuin.
    Doet nu erg dr best om het laatste korstje van dr 2 boterhammetjes op te eten..duurt nog langer dan de hele boterham zelf hahaha

En daarna vroeg erin zodat we op tijd bij de VK kunnen zijn..

Nou hier dus even spelen korstje is op :D

En dan misschien straks nog even kletsen!

11. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @bulldog: hoop dat t helpt, dat voetbal. Ik ga het juist negeren, in de hoop dat mijn kleintje geen voetbalfanaat wordt. (verwacht dat mijn vader hier anders over denkt, die is dolblij dat hij een kleinzoon krijgt, kan ie eindelijk met een mannelijk familielid over voetbal praten) Wij zijn geen voetbalfans. Ik vind de Tour de France leuker om naar te kijken, vooral de berg-etappes.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik hou zelf ook van voetbal !
    heb het zelf ook altijd gedaan.
    ga ook elke zondag bij me man kijken als die moet voetballen.

zou je het erg vinden als je zoontje straks voetbal geweldig zou vinden?

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ilona, fijn dat alles goed was. Nu maar hopen dat strippen volgende week niet meer nodig is.

April, ik herken dat gevoelvan dat hoofdje wel idd :) .
    Bij mij is het meer dat de kat op het konijn "jaagt". Ofwel, konijn gaat nietsvermoedend in de kamer zitten, en de kat "aait" zonder nagels in te trekken.

Bulldog, ik hoop ook dat de spannning van de wedstrijd iets in gang zet. Maar niet te snel, want wil wel de hele wedstrijd zien.

Bwtje, jee dat ga ik over een paar jaar ook allemaal krijgen. Getreuzel om een korstje. Hihi.

Ons kind gaat voetballen hoor. Jongen of meisje. Had niet voor niets mijn trouwdatum aan het EK aangepast.
    En softballen.
    Volleybal en hockey zijn geen opties in dit gezin :)

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    By the way, hoe vind ik jullie op Hyves? Ben wel benieuwd.

15. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Haha, aaien zonder nagels in te trekken!

Welnee, al zou mijn zoon willen gaan balletten, zou ik het ook niet erg vinden. Ik hoop dat hij dingen gaat doen waar hij plezier aan beleeft, dus als dat voetbal is, geen probleem. Ik zal hem alleen maar aanmoedigen!
    Ik zou het heel fijn vinden als mijn kind interesse zou tonen in sport en'/of creatieve bezigheden.

Wij zijn best ruimdenkend en ik hoop dat we dit blijven.
    Zelf ben ik geen sporter, maar hou veel van natuur, kunst, muziek, cultuur en lees graag. Ook ben ik graag in de weer met astrologie en tarot e.d. Toch ben ik geen zwever, hoor, zie zelf eerder de psychologische meerwaarde hiervan en laat het soms ook weer een hele tijd liggen. Mijn vriend is wel sportief, gaat naar de sportschool 2x per week, lekker gezond, en als het weer meezit, dan gaat hij graag golfsurfen.
    Het zou leuk zijn als ons kindje ook onze brede interesse meekrijgt, maar ik vind het vooral belangrijk dat hij zich ontwikkelt in de dingen die hij leuk vindt.

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jullie hebben veel intresses
    daar moet jullie kleintje wat van mee krijgen..

mij man en ik en de rest van de familie houden zo ie zo van voetbal dus ik denk dat je dat automatisch veel met voetbal bezig zal zijn.
    maar mischien vind hij er straks wel niks aan en wilt ie op tennis ofzo maak mij niet uit.

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier is al 2 avonden voetbal op de buis hoor :)

En mijn man is geen voetballiefhebber.

Maar bij het EK is het wel leuk om te volgen, manlief heeft een poultje gemaakt voor het gezin, wel leuk juist, vooral omdat ik bovenaan sta :)

De 2 oudste knullen zijn wel voetbalgek, en dat is dus niks genetisch ;)

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hai dames....

Ben nog steeds zwanger! hahaha morgen 41 weken...hopen dat de vk me gaat helpen, lopen lukt me bijna niet meer, overal zit vocht opgeslagen...

Maar keep on smiling!

Vanavond voetbal idd! Gaan zeker kijken!

Ik zie dat er nu meerdere dames overtijd gaan, dus de eerstvolgende baby zal niet lang op zich laten wachten toch?!

Dames die een weekje verder zijn --> Gefeliciteerd!

Fijn dat het verder allemaal goed gaat en voor de meiden die ingeleid gaan worden--> Succes!

Misschien tot strakjes!

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Lekker van genieten met zijn allen dan van het voetbal! Met de hele familie voetbal kijken is ook gezellig.
    Zelf volg ik het soms, maar merk op dat ik meestal een andere favoriet heb dan het nederlands elftal.
    Ik voel ook niet heel veel met Nederland, misschien omdat mijn vader buitenlander is , maar ook met zijn land heb ik niet veel tijdens wedstrijden. Ik krijg meestal sympathie voor het team wat het meest zijn best doet en op mij sympathiek over komt.
    Jaren geleden, toen ik het ek eens volgde, volgens mij was dat 98 ofzo, of was dat wk? geen idee, maar in elk geval vond ik toen Tsjechie een hele leuke, enthousiaste ploeg hebben.
    Maar ja, ik heb verder geen verstand van voetbal, dus ik kan ook wel onder de indruk geweest zijn van het mannelijk schoon. ;)

Deel Deze Pagina