@ mo fijn dat alles goed gaat! wat een popje eejj. @moaatje iedereen moet zelf weten op wat voor sport ze hun kind doen ik heb ook een aantal dingen waar hij van mij niet op zou mogen! @ bwtje vervelend he die mensen die bellen boodschappjes zijn weer in huis heb lekker een rose biertje voor me eigen meegenomen voor vanavond onder de wedstrijd. zo ga me ff omkleden en lekker boekje lezen in de tuin.
Heb hier me man trouwens op pad gestuurd met een lijstje om boodschapjes te halen.. me voeten zijn echt superdik en had gewoon geen zin om door die winkel heen te strompelen. Ik heb ook echt zo'n gevoel dat ik steeds in de weg sta met mijn buik, of dat de mensen me in de weg lopen..
Ik ga even de wasmachine aanzetten en denk dat ik dan nog maar even bij mijn dochtertje het zwembadje in duik.
zie dat we allebei op 4 juni zijn bevallen? jou zoontje heeft lkker bolle wangetjes zo te zien skeetig hoor
Hier ook wasjes gedaan en opgeruimd..maar pfff wat is het warm inderdaad..ben benieuwd wat de weegschaal van de VK ervan zegt Gaan er zometeen naartoe dan komt broertje hier eten..en naar onze oude laptop kijken of die nog te redden valt! Hoop het wel anders dikke pech! Wat eten jullie vanavond ik wilde eerst spaghetti maken maar meneer broer wil dat niet... zucht kunnen we straks nog eens langs de supermarkt gaan! mannen ! Ben benieuwd of dametje op tijd wakker gaat worden..anders wakker maken en snel aankleden! Tot vanavond dames, ik denk dat ik lekker filmpje ga kijken en af en toe de stand bekijk van NL!
succes bij de vk denk dat het vanavond niet zo druk zal zijn hier! nou is het de afgelopen dagen toch al niet druk vorige week moest ik een een paar uur 10paginas bij lezen en nu 1 haha
Ja klopt het is ineens verandert hehe soms kletsen we ineens mega veel maar ja nu is het weer buiten een stukkie mooier! en een aantal ook bevallen die nu niet meer echt tijd hebben dus dat word ook steeds minder..dan ben ik er ook niet meer..en gaan er steeds meer bij de Juni mama's kletsen... Maar ja er zijn nog genoeg dames die zwanger zijn Nou ga ff nog snel online kijken om iets anders te koken straks! smakelijk allemaal en fijne avond!
@Moaatje : Ik hoop echt [-o< niet de 42 weken te halen, maaar ik durf er echt niks over te zeggen...Volgens mij daag ik de kleine alleen maar uit dan!
ik zal er straks ook niet veel meer zijn maar dat is logichs lijkt mij! kleintje hoop voor je dat ie snel komt wanneer moet je naar de vk?
ik wil ook heel graag hoor ben nog niet overtijd maar onze kleine heeft mij al zoveel problemen gegeven de laatste weken ben zo flauw van mijn buik en zo nieuwsgierig naar mijn zoon maar ben zo bang dat hij overtijd gaat lopen en dat terwijl hij er eerst met 35 weken uit wou
Ik heb het idee dat beebje zich gedraait heeft. Ik heb al meer dan 10 weken de rug rechtsvoor in mijn buik liggen (op een verwarringsdag na). Bij laatste bezoek vk bleek beeb ook vast te liggen. Maar nu word ik geschopt op die plek. Ben een beetje aan 't opletten, maar volgens mijn zijn het echt voeten. Zou dat kunnen, dat beeb vast ligt in bekken, maar nog wel compleet om zijn as draait? En al uren achter mekaar wakker?
weet iemand of je nou drek gelijk een id kaart moet aan vragen of op een paspoort moet laten bijschrijven?
misschien is hij of zij ook weer los geschoten net zoals de mijne want die lag zelfs volledig ingedaald
hopelijk gaan ze proberen te strippen! bij mij wel morgen volgens mij is het morgen weer APK dag er moeten morgen meerdere naar de vk
hey meiden ben ik ook weer effies Alles was ok bij de vk als ik voor maandag niet ben bevallen gaan ze me maandag strippen hoop dat het niet zo ver komt want daar zie ik erg tegenop de vk schatte ons kleintje nu op 3,5 kilo dus ben benieuwd daarna moesten we naar de stad bril van me vriend was stuk dus die moest even gemaakt worden daarna zijn we bij 2 tuincentra's geweest wat dingen gekocht en uiteraard het zwembad in gedoken water was 28 graden! heeeeeeerlijk! zometeen eten en vanaaf wordt het voetbal kijken.... @ mo wat een moppie is dat kleine meisje van je zeg!