maarre, misschien even een hele stomme vraag, maar hoe voelen harde buiken eigenlijk aan? is dan heel je buik hard? ook thv waar je blaas zit? of dat dan niet? ik weet dus niet eens of ik dat al wel of niet gehad heb. misschien als ik wat antwoorden lees dat ik er iets uit kan maken?
Mijn hele buik is dan hard, net of er een harde bal in zit Het is niet echt pijnlijk, tenzij er op gedrukt word bijv. Onaangenaam gevoel.
Voelt het dan alsof het kindje zich heel erg afzet ofzo? En ziet je buik er dan een beetje vierkant uit? (sorry maar heb ook geen idee of dat nou een harde buik is.. )
mijn baby wilde gewoon even zeker weten dat de eerste wedstrijd goed zou aflopen, morgen komt ze daarom gewoon.. 8)
Ik dacht dat ik nu wel de enige zou zijn online, maar da's niet zo... Maar ik krijg net heel belangrijk nieuws door... ***BUDDYNIEUWS*** Linda 221 is op 8 juni bevallen van dochter Noa. Alles is goed en ze zijn vandaag weer thuisgekomen. Morgen zou ze ff langskomen op t forum. Linda, ik heb je al ge-sms't, maar alsnog: van harte! Ik zag dat Claudia ook bevallen was, ook jij van harte! Morgen ga ik teruglezen en kom ik wat langer online. Nu voetbal kijken! Daaaaaag!
kijk, zo zou je het ook kunnen zeggen! ik heb net mijn schoonzusje ge-smst, met de mededeling: het is geen jongetje, anders zou hij er wel voor de wedstrijd van nl er uit zijn gekomen! hahaha ( wij weten zelf ook nog niet wat het is namelijk )
Het is meer een pijnloze onaangename kramp. Dat helpt ook niet erg he aan de uitleg? Ik zou niet weten hoe ik het moet uitleggen. Behalve idd dat je buik keihard wordt. Linda, gefeliciteerd!
aaah, maar natuurlijk.. daar kunnen geen 10 geslachtsecho's tegenop.. dit KAN geen jongen zijn hahaha.. LINDA GEFELICITEERD!!!
Ik krijg 50 euro als het morgen NIET wordt geboren hahaha zo zeker zijn ze dat het dus wel morgen wordt geboren...