goede morgen meiden. gister een heerlijk avondje voetbal gehad. heb er echt heel erg van genoten. vandaag ben ik officieel overtijd. linda van harte gefeliciteerd met je dochter. xxxxx1974 van harte met je 40 weken minnie1979 hoop dat het doorzet. het wordt ieder geval lekker spannend
Goedemorgen allemaal! Het is lekker druk geweest gisteravond... @linda221: Gefeliciteerd met je dochter Noa! Ik kan een beetje moeilijk typen met opgezwollen vingers (met gemene jeukende bultjes ertussen), dus ik reageer even niet op iedereen. Kon vannacht echt niet slapen van de jeuk. Heb 's nachts zelfs de tummy tub gevuld met ijskoud water voor mijn voeten. Een verademing! Agnes, het schijnt dus waarschijnlijk toch een allergische reactie te zijn, zoals je al vermoedde. Ik heb eergisteren twee aardbeitjes uit m'n vaders tuin gegeten. We vermoeden dat dat de boosdoeners zijn. Dat twee van die kleine krengen voor zo veel ellende kunnen zorgen. Blij toe dat ik me niet helemaal heb volgestopt met die dingen. Vandaag komt mijn moeder me weer helpen. Ze heeft gisteren drie vuilniszakken vol vuile was meegenomen. De lieve schat!
linda en claudia: gefeliciteerd met jullie dochters. Ik heb zo beroerd geslapen, veel last gehad van harde buiken. M'n schoonmoeder zei afgelopen zondag dat de baby eerder komt, omdat hij al aan 't zakken is. En ik kreeg vlekken in m'n gezicht. hmmm, laten we maar hopen dat ze gelijk krijgt. Ik ben "maar" 37 weken, inmiddels ben ik het wel spuugzat. Met dit warme weer doe ik ook helemaal niks. een paar boodschappen doen en daarna snel naar binnen toe, want mijn voeten zijn zo dik... pff helemaal niet leuk. Gisteren heb ik wel het voetballen gezien. Was een leuke wedstrijd. Zelf ben ik ook jaren voetbalfanaat geweest van FC Utrecht. Maar de laatste tijd kijk ik er niet eens meer naar. Maar als het NL elftal speelt, kijken we meestal wel. Maar dan moet het wel een interssante wedstrijd zijn, anders kijken we niet. Zoals gisteravond: die was gewoon leuk. Ben benieuwd of ze a.s. vrijdag winnen tegen Frankrijk. Die speelde gewoon belabberd tegen Roemenie. Nou, ik ga weer eens wat doen. Koffie drinken en met een krantje in de tuin gaan zitten. Daarna nog wat boodschappen doen. En verder heb ik van mijn vriendje nog een dvd'tje gekregen van The Love Boat.... gr. Bianca
Mogge! Gefeliciteerd voor de dames die zijn bevallen.! Hier geen nieuws, maar ja, ik ben dan ook nog niet aanbeland bij de uitgerekende datum, dus mag nog niet klagen. Mooie voet, Meryem, volgens mij zijn de mijne familie van je. Wat waren jullie druk tijdens de voetbal, zeg. Ik had niet verwacht zoveel te moeten bijlezen! Zelf heb ik heerlijk Inspector Lynley gekeken. (een plaatje om te zien, hoor)
Zo genoeg lui gedaan hier, ik ga boven aan de poets.. ff wat nuttigs doen ik voel het alwel weer warm worden hier! de airco staat boven al klaar Nou dames fijne dag en kom vanmiddag weer even kletsen!
Dat is de mijne ook al. Die zit nog steeds vast in m'n bekken. Maar die harde buiken.... ik word er gek van
Ik hoor meer dames over het feit dat ze gek worden van de harde buiken. Hoe voelt dit bij jou dan? Zelf heb ik al vanaf 12 weken harde buiken en meestal merk ik het pas echt als ik aan mijn buik voel, of wanneeer ik sta of als ik bezig ben. Dan ga ik meestal even voorover hangen, op het aanrecht steunend. Maar echt heel vervelend vind ik ze niet.
hallo meiden . de baby is weer ingedaald gelukkig nu hoef ik niet meer te gaan liggen als de vliezen breken ben ik heel blij om. sinds gisteravond elke keer een beetje pijnlijke harde buiken maar het wordt niet erger helaas ik wil zo graag dat hij komt . maar hij vertikt het gewoon ben zo bang dat ik ver overtijd ga lopen . want dat zul je dan net zien wil hij er eerst met 35 wekem uit maar dan mag hij niet te vroeg en dan wil hij er helemaal niet meer uit. zo dat was ff mijn klaag zang van vandaag groetjes van michelle
Bwtje, ik hoop voor je dat je je afspraak van dinsdag niet haalt. Wel fijn dat alles weer goed was. Wat is er voor speciaals bij de hema? Agnes, ik hoop toch echt dat het weer snel weer warm wordt. Ik vind het zonnetje heerijk! Succes met je welpie haar. Oranje kleurspoelinkje erin? x74, gefeliciteerd met je 40 weken. Minnie, wat spannend, ik hoop voor je dat het doorzet. Kyansa, bah wat een enge vent. Geniet lekker van het weer vandaag. Bulldog succes bij vk. Ik wil vrijdag echt niet bevallen. Vriend wordt dan 25. En er is voetbal. Ik heb gewoon geen tijd vrijdag. Zonneschijn, heel veel succes morgen! Schaapje, hoe durf je niet op iedereen te reageren. Dit ben ik niet gewend van je hoor . Wat lief dat je moeder je helpt met de was. Bianca, 't was zeker een goeie wedstrijd om te zien. Ik baalde want ik heb het eerste kwartier gemist. Dacht toch echt dat het 9 uur zou zijn. Baal! Meryem, wat een schattig voetje heb je. Vlademira, 1 juli zal je toch niet halen? Fijn dat je niet meer hoeft te liggen. Ik ga zo ff naar mijn werk toe. Ff bakkie doen. Realiseerde me dat ik al 4 weken niet meer geweest was en niets van me had laten horen. Maar de tijd vliegt ook om. Moet alleen wel 3 kwartier heen in de auto. En dan nog terug. Bah. Moet er ook niet aan denken september al weer aan de slag te moeten. Maar voor nu is het erg leuk iedereen weer ff te zien.
nou als ik 42 weken ben is het 27 juni daarna word je pas ingeleid dus dit zal de 30 worden want dat doen ze niet in het weekend en dan kan het zelfs nog een dag duren
Dames, fijne dag nog. Het is hier beduidend rustiger dan gisterenavond en ik heb behoefte aan een praatje, dus ik ga elders mijn heil zoeken. . Wellicht moet ik de volgende keer dat ik een kijkje kom nemen wederom een pagina of 8 bijlezen. SUcces allemaal!
Tja in jouw geval zal niets me meer vebazen. Je hebt een verrassend ventje in je buik. Misschien komt er zelfs nog een meidje uit . Maar zo erg zal 't toch niet zijn? 1 juli duurt nog wel heel lang hoor. En ik denk tegen die tijd dat je hem liever op 1 juli dan op 2 juli hebt En volgens mij is het zo als je 42 weken in het weekend valt dat ze op vrijdag inleiden. En misschien doen ze het wel gewoon in het weekend.
het is wel heel zeker een jongen is 5 keer gezegd of het moet half man half vrouw worden kan ook nog natuurlijk
Half/half hoop ik niet voor je. Maar een vastliggende baby kan toch ook niet meer los? En zoveel weken weeen en geen baby is ook zeer uitzonderlijk. Dus wie weet verrast die kleine van jou je nog een laatste keer