Alvast succes danmet hem (of haar). ik ga er vandoor. ff mijn collega's inpeperen dat ik de hele zomer vrij ben.
CLaudia van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend mijn buddy heeft ook nog niets, maar wel dus! Heel veel geluk
Zo ben er net weer van het boodschappen doen. Heb verder ook niks te doen vandaag, dus heb ik even was gedaan maar nu heb ik geen zin om het op te hangen. Te erg gewoon. bulldog succes bij de vk
Ik ben ook aan het shoppen geslagen op internet. Kan niet meer de hele stad door, dus dan maar online. 8)
Ja alleen om in te poetsen wat minder haha Ben boven al een flink end opgeschoten maar ja moet dochtertje ook bezig houden dus dan wat lastiger Maar ruikt alweer lekker fris...maar doe alles dus ook op slakkentempo met dit weer hoor! pfff Straks als dametje slaapt ff lekker in de tuin ofzo met boekje erbij! ff rust Nog niemand aan het puffen? ik ben toch wel blij dat ik voor het geval dat een airco nu boven heb staan..het word daar ZO heet onder die dakkapellen :S
Hmmm...snap iets niet, kreeg een melding dat iemand zich had aangemeld voor de Hyves, nou is diegene al toegevoegd door een van de andere die die optie hebben, maar nog steeds 21 leden, ben ik nou gek of is er weer iemand afgehaakt?
ja is zo makkelijk he! Maar vind de verzendkosten altijd minder, en dat je moet wachten haha maar als je eenmaal die deur mag open doen en pakketjes in ontvangst mag nemen is dat gevoel helemaal weg hoor Ow ja bij de Hema hebben ze vanavond van 18.00-21.00 koopavond met 15% korting op ALLES Dus ff kijken misschien nog wat versiering scoren enzo, en misschien wat bordjes altijd handig en als het dan toch goedkoper is..
ja van miss little had jij toch al of niet? En ik had bij die slingersites die jullie doorgaven elk een slinger besteld En verder ben ik op Jamin online wezen shoppen dat zijn ze Want die had traktatie en versiering vandaar!
Is dat bij alle hema's? Die verzendkosten zijn idd wat minder, maar bijv bij bol.com betaal je 1.95 voor de hele bestelling, dus dan is het voordeliger om heel veel te bestellen in een keer 8) Dus ja, dan kan je eigenlijk niet anders he?
Ja dat dacht ik eigenlijk ook, maar dacht eigenlijk dat Hyves dan die persoon wel een melding gaf dat ze al lid was, maar niet dus. Maar beter hoor, ik dacht weer iemand afgehaakt
hihi ja erg vervelend ja sommige hebben wel eens akties met de verzendkosten..en sommige hebben standaard lagere ja dat is wel prettig! Maar ik denk wel bij alle hema's moet je even online kijken daar staat ook die actie! En je moet ook een uitnodiging uitprinten vandaar
Heb je een slinger besteld van stof? Bij de slingerfabriek? Die is zoooooooooo mooi! Miss Little is niet helemaal mijn smaak, bij Jamin ga ik is even neuzen online, bij de Jamin winkel hier hebben ze heel weinig juist, terwijl jij schreef zoveel, dus dat wisselt nogal
Ja niemand wil meer bij de Juni hyves lol! Nee blijft jammer natuurlijk als iemand zonder zeggen wegblijft maar ik hoop dat het in ieder geval niets ernstigs is ofzo.. Nou als je het erover hebt zojuist mijn slingers door de brievenbus gekregen Ga even kijken nu!