ja inderdaad bij hun zo'n bonte leek me wel leuk want de lampen kapjes die ik boven heb, hebben dezelfde bolletjes hihi Van misslittle heb ik een voedingskussen goedkoop kunnen scoren via MP en nu heb ik een reserve hoes en ook een vlaggetje bij besteld Maar hier had de Jamin ook kei weinig, en in Veldhoven juist weer veel.. Maar je moet ff online zoeken want er zijn dus Jamins die ook meer assortiment hebben en een webshop hebben! succes met shoppen Bij de hema heb ik bij Sem dr verjaardag alles online geshopt en toen opgehaald hoezo handig haha
ik heb even gekeken het is bij suikeroom! daar heb ik uiteindelijk besteld! want bij die Jamin heb ik nog helemaal geen antwoord van gehad! dus ben toen verder gaan zoeken en kwam toen bij deze uit : http://www.suikeroom-veendam.nl/ asjuh nu moet het lukken!
nou ben weer op contole geweest bloeddruk was goed! ze heeft gekeken of ze kon strippen maar me baarmoedermond was nog niet helemaal verstreken dus ging het niet! vrijdag of maandag word ik door het ziekenhuis gebeld en dan hoor ik wanneer ik moet komen voor een echo! maar hoop niet dat ik nog zo lang moet wachten.
Fijn dat alles goed was! (ik mag straks ook weer) maar misschien heb ik het even gemist, maar hoezo gingen ze nu al kijken of ze je konden strippen en vanwaar die echo?
ik koop ook vaak online bij de Hema, vanavond online ook 15% korting dus ga dan ook even rondgluren op de site.. Verder in het verleden weleens H&M, maar nu eigenlijk nooit meer. Vind het verzenden daar altijd ontiegelijk lang duren. (had bijv in maart 2 positie-longsleeves die afgeprijsd waren besteld, maar werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk stond er op de site dat ik ze eind mei kon verwachten, ja laat dan maar zitten ) verder euhm.. bol.com
dat doen ze hier schijnbaar die echo krijg je als je de 41 overheen ga om te kijken of alles nog goed is voldoende vruchtwater enzo..
oke dat is fijn dan! En vooral zo'n echo, vind dat erg netjes.. Heb echt zo'n idee dat die vk's hier dat nooit zouden doen. (vind ze eigenlijk een beetje te makkelijk over alles).. ook over dat indalen, vorige week nog 'dacht' ze wel dat het nu goed ingedaald was en de week daarvoor ook wel 'het vermoeden'.. maar een echo word er dan niet gemaakt ofzo..
maar, als je vruchtwater op is, waar is het dan heen eigenlijk? zal nu wel heel dom over komen! oeps... maar ik heb werkelijk geen idee!
Ik heb ook zo'n vk. (1 van de 4 is wel goed, maar bij de rest twijfel ik erg hoor) Ik dacht laatst nog, wel balen want je bent zo afhankelijk van ze he.
ja precies, en ik blijf nu de laatste tijd een beetje bij degene komen die ik liever niet heb haha.. (en ook om het feit dat deze vk bij de bevalling van mijn schoonzus was en steeds het hoofdje dacht te voelen wat dus het kontje bleek te zijn, dus dan ben je toch al een beetje bevooroordeeld )