grrr... heb het helemaal gehad vandaag. Ben sjacherijnig en heb nergens zin in. Hormonstertjes ook. Denk ik lekker relaxed in de tuin te kunnen zitten, zijn een stel jochies de heeeele middag met motorbootjes in de weer bij ons achter. Wie geeft een jochie van 10 een motorboot voor in een sloot? En moeten ze niet naar school of zo? Daar wordt ik toch zo gallisch van. Net zo'n bromvlieg die de hele tijd om je hoofd draait. Dan valt er ook nog van alles uit m'n handen sorry, moest het ff kwijt
Ik ben aan het bakken geslagen, gisteren een tulbandcake en nu staat de boterkoek in de oven Voor morgen staat chocoladetaart op de planning, tja je moet toch wat
Er zijn er nu 13 die zich in de wie is wie hebben voorgesteld. Er zijn 21 leden. Ik heb 8 vraagtekens. Willen jullie ff uit de anonimiteit treden.
Meiden kom op he,waar blijven jullie kindjes? pfff het zou nu wel mega zwaar zijn,zo de laatste loodjes weet dat ik aan jullie denk dikke knufffffffff
hee, leuk dat je weer even komt buurten (vanuit het andere mama topic ) Zie in je onderschrift dat je een goeie echo hebt gehad, gefeli!
ja, het wilde dus niet vlotten en uiteindelijk is er toen een gyn bijgeroepen die dus constateerde dat de baby in stuit lag.. ze is trouwens gewoon vaginaal bevallen uiteindelijk.. ik vertrek zo naar de vk, kom straks wel verslag afleggen! En Derona, leuk dat je even komt buurten! En feli met je goede echo!
pfff wat een rot dag vandaag ben vet chaggie en moe alles doet zeer kan bijna niet lopen omdat me doos en me benen zo'n pijn doen en vanacht kraakten de botten in me doos gewoon dat voelde raar ga zo maar even liggen heb het nu echt even helemaal gehad :x
Hier dametje weer in bed gelegd germ met zo'n warm weer in bed ik moet er niet aan denken.. Terwijl zij boven in slaap aan het vallen was, heb ik de rest ook even gepoetst alleen haar kamertje nog een beetje..maar ja daar moet ik echt op wachten nu Maar die van ons is weer helemaaaaaal gedaan.. En ik zweet me de blubber! hier ook weer de Oger voetjes dus ff omhoog, dan lekker afspoelen onder een vrijwel koude douche! Maar ik wil graag dat de pakketdienst al geweest is dan..anders komen ze natuurlijk als ik onder de douche sta he Derona! geweldig om te lezen dat je echo goed was! wat een geruststelling jij leeft zeker ook van dag tot dag nu of niet? Lijkt me zo spannend allemaal! Maar het gaat goed en we gaan er van uit dat dit zo blijft! en we straks allemaal mama zijn 8)
Gelukkig dat het wel goed gekomen is met haar bevalling. Je moet er toch ook niet aan denken dat het misgaat dan he, zeker niet omdat zo'n vk dat niet in de gaten heeft zo'n stuit. Succes straks!
ow hier kraakt het al weken hahaha dat doet nog best zeer, vaak als ik van lig dus in bed ofzo wil draaien of opstaan nou dan kraakt het zo erg haha Mijn vriend kijkt me dan ook altijd vies aan hahaha hopelijk gaat dit wel over want fijn is het niet nee
idd Cellie, vroeg inleiden is echt niet lekker.. ivm met langdurig gebroken vliezen ik dus met 39 weken... Nou poeh dat viel me even vies tegen... Snap dat veel meiden dat inleiden wel zien zitten omdat ze het beu zijn..maar ik denk dat een natuurlijke bevalling toch fijner is dan een inleiding... Sterkte meiden over de datum! Gelukkig wordt het weer wat koeler!
Hoi meiden, Het is heel lang geleden, maar ik wilde toch weer eens even zien hoe het bij jullie vlot. Tot mijn grote schrik las ik net ook wat er met spirit70 is gebeurd, ik heb haar meteen een berichtje gestuurd en kreeg ook direct antwoord. Misschien kunnen wij elkaar wat steunen, net zoals jullie dat voor elkaar doen. Hopelijk spelen mijn Charlotte* en haar Nick* nu gezellig samen ergens in de wolken. Heeeeeeeeeeeel veel sterkte met de laatste loodjes! Elke (mama van Charlotte*)
hey meis was ook erg benieuwd hoe het met jou was! Zeker schrikken dat het toch niet altijd goed gaat...en inderdaad mooie gedachte als ze daar samen zijn! Hoe gaat het met jullie en verwerken, veel steun gehad en begint het allemaal werkelijkheid te worden? Nou meis bedankt voor je support en dat je nog wat laat horen hier! echt knap vind ik dat van jullie! knuffel Sanne