goede morgen meiden. hier ook lekker geslapen was ook rond 10 uur wakker. daantje ik heb ook een angelsound gekocht bij de wehkamp rond de 45 euro volgens mij. ik wilden het gaan proberen. hebben jullie ook zoveel puisten op jullie gezicht. elke ochtend als ik wakker wordt dan heb ik er wel weer eentje bij. essie oh wat ben ik jalours zeg. kan niet wachten tot dat ik mag
hahaha sorry,nou heb nu 1 grote op mijn voorhoofd,en doet behoorlijk zeer hahaha en er komen er nog wat meer aan,maar weet bij mij waar dat aan lit hahahah
@Ilona: ik zit inderdaad ook onder de pukkels, als er eentje verdwijnt kondigt de volgende zich alweer aan.. Ik ga nu even de stad in, ga vanavond naar een bruiloft van een collega van me man. Dus moet even een cadeautje voor ze kopen. (toch wel moeilijk voor mensen die je totaal niet kent) maar zal me best doen, ik denk dat het meer iets word voor haar dan voor hem
Welkom go4aby, Super gefeliciteerd meid en kom gezellig meekletsen. Kan iemand voor mij de volgende afspraken op de lijst zetten: 8 nov 1e gesprek vk 19 nov 1e echo vk Verder voel ik me prima wel wat last van krampjes en darmen hahahaha en mn (.)(.). Ik heb het idee dat ze al wat aan het groeien zijn. Even een vraagje: hebben jullie ook zoveel afscheiding ik heb de hele tijd het gevoel dat er wat uit me loopt. Het is gewoon doorzichtig en soms wat slijm. Verder ben ik héél erg blij....maar dat gevoel kennen jullie wel x
Ik was ook lui vanochtend (10:30 uit bed) en kom me ook weer even melden. Had ook last van witverlies, maar lijkt de laatste dagen minder te zijn geworden. Hebben jullie ook allemaal bij de huisarts gemeld dat jullie zwanger zijn, ik namelijk nog niet en was het eigenlijk ook niet van plan...
Ik had alleen de eerste weken wat meer pukkeltjes, maar die zijn gelukkig allemaal weer weg getrokken, ik hoop dat dit zo blijft... Hebben jullie al een idee of gevoel wat het gaat worden? Zijn er meiden die van tevoren willen weten wat het gaat worden? Groetjes!
ook al zo lekkere slaapkop hihi ik heb het ook niet bij de huisarts gemeld,als ik wat nodig heb of moet er een keer heen zeg ik het dan gewoon
bevallingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) 02: Sandra, ......(29,3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 loesje77..... (2e kind) follieke 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis 04: Marijn 05: Mishaa marsja 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam spirit70.........(1e kindje | 37 jaar | ziekenhuis) 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78.......(28 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) essiegirly 13: rika 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 sjoon 16: bwtje .............(18 juni / 2e kindje / thuis bevallen) san28.............(2e kindje / thuis bevallen) shartje.............(26 jaar / ziekenhuis ) 18: jenp 19: afina80......... (27 jaar / 1e kindje) rupsje hanna77 20: 21: erannick.......(30 jaar/ 2e kindje) prima........(1e kindje/ geen voorkeur) 23: steffel 26: bruidje77 29: lola1982 46 baby's miskraam Ktje (09-10-2007) Zoe10 (14-10-2007) Agenda Oktober 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk | afina80 vk 25: Zoe intake vk 26: daantje82 gyn 29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | Blondie 2e echo gyn 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk | mereyem85 echo 31: ilona intake November 01: robin78 intake vk. 03: ieniminie 2e echo 05: tinus1979 intake vk 08: mo1978 intake 9.00 uur | sandra termijnen echo 9.45 | shartje intake vk 14: sandra vervolg vk 18:50 15: hanna77 intake vk | erannick echo 19: shartje 1e echo vk 20: bwtje intake vk 22: meryem85 intake| hanna77 1e echo December 03: erannick intake vk essiegirly ik heb je veranderd erannick heb je afspraken er ingezet shartje ook jou afspraken staan erin
ik ben ook nog niet bij de huisarts wezen melden dat ik zwanger ben. ik kom er nooit en als ik er nu toevallig moet zijn dan zal ik het hem wel vertellen
Ik heb het mijn HA ook nog niet verteld, doe ik denk ik als ik volgende week bij de Gyn ben geweest hihihi Maar bel hem wel en ga er niet speciaal heen
Zo ik moest even hééél veel pagina's bijlezen want had al een paar dagen geen tijd gehad om langs te komen. Had nu dus een megaklus om jullie verhalen door te worstelen. Vind het leuk om alles te lezen en vooral als je dingen herkent. Dat maakt het samengevoel toch sterker. Ik baal er nu al van dat ik 's ochtends zo vroeg wakker ben. Ik ben dan nog helemaal niet uitgerust maar ben ineens klaarwakker! Hebben jullie dat ook? Ik hoop nog steeds dat ik fluitend door die eerste 12 weken heen ga maar heb een vaag vermoeden dat ik misselijk ga worden.... hahaha lekker hoor! Meiden ik wilde nog even zeggen dat ik het echt tof vind dat we allemaal juni mama's gaan worden (en 1 juli mama natuurlijk!). Ik ben zóó blij! Kan niet wachten totdat ik een buikje krijg. Lekker de hele dag met de handen op je buik lopen showen.
Hoi meiden, Fijn dat het met jullie goed gaat! Het is me niet gelukt om alles terug te lezen. Ik ben net uit het ziekenhuis na 10 dagen aan het infuus en sondevoeding, en lig nu weer thuis. Ik kan nog niet zo heel veel, echt alles zorgt er al weer voor dat ik weer moet spugen, maar goed alles is beter dan een ziekenhuisbed. En nu ben ik in ieder geval de hele dag bij mijn zoontje. Ik probeer af en toe wel mee te lezen maar veel posten zal nog even niet lukken. Vinden jullie het goed als ik me weer meld als de ergste misselijkheid voorbij is? Geniet van jullie zwangerschap en hopelijk tot gauw. Liefs, Josie
josie natuurlijk vinden we dat niet erg. zorg jij nu maar goed voor jezelf fijn dat je thuis bent. we horen wel hoe het met je gaat
josie,vervelend zeg.had je dat ook met je andere zwangerschap?ik hoop echt dat je je snel weer beter voeld, en denk maar ff goed aan jezelf, dikke knuff
ff misschien een domme vraag maar vroeg het me af hihih degene die van jullie wel gewoon sex hebben,vinden jullie nu ook niet dat de sex lekkerde is? hahahhaa sorry
Josie doe maar lekker rustig aan, goed om jezelf denken hoor! @Essiegirl wat een mooie echo zeg! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom hier! Ik voel me vandaag gelukkig iets beter dan gisteren, had gisteren hele erge hoofdpijn, dus de hele dag plat gelegen. Hoop dat ik dit niet vaak krijg want het is geen pretje. Vandaag toch maar een paracetomol genomen en het lijkt wel een beetje te helpen.
derano het wordt wat meer intiemer je gaat meer aan mekaar denken. ik heb merk het ook wel een beetje maar ik ben ook een beetje tereug houdend omdat ik het ook een beetje eng vind.