Ben ff aan het speuren naar iedereen op onze lijst. Gisteren gepost bij juni mama's: Kleintje 86 Daantje82 Lotte Jeslin79 Deze maand (ben niet consequent met online of posten): Margotmarcel 5 juni laast online (maar niet bij juni geloof ik) Eevita 6 juni laatst gepost Veertje1979 7 juni laatst online Konijn 6 juni laatst online Coco 8 juni laatste bericht Esje1977 5 juni laatst online (maar zal nu babies hebben) Afina80 5 juni laatst online (maar niet bij ons geloof ik) Melanie P 5 juni laatst online Fisrtbaby actief op forum, maar niet bij ons Lang geleden: Claire 28 april laatst online Chantalfrl 24 april laatst online Minnie was hier vanmorgen. Had toen voortekenen. Nu is het stil. Spannend! Verder waren we hier allemaal vandaag.
Ik ben vandaag tante geworden! Mijn schoonzusje is vanmorgen bevallen van een meisje: Jasmijn. Nu ik nog.....
Lotte gefeliciteerd met je nichtje! Ik heb Kleintje net ff sms gestuurd. Die is hier toch wel elke dag...
Meiden kom me eigen eventjes melden! Hier nog steeds last van flinke krampen pffff het is al een stuk erger als ongiepijn en loop ook met maandverbandje om want er komt steeds bruin spul ( ik denk oud bloed). Ben benieuwd of dit nou het begin is...... Ben vanmorgen ook naar de vk geweest, bloeddruk was voor de 1e keer te hoog dus moest urine inleveren, dat was gelukkig goed! Liefs Minnie
Zou kunnen, die krampen klinken goed in elk geval. Maar oud bloed? heb ik nog nooit gehoord. Begreep hier dat vruchtwater altijd helder moet zijn. Wat zegt je vk ervan? Wel fijn dat urine-onderzoek goed was.
Die vergeet ik steeds te halen. Zit wel al steeds aan de frambozenbladthee en heb al twee ananasharten op...