Haha! Ik moest wel lachen toen ik die reacties voor de Hyves zag! heb me ooit eens aangemeld voor Hyves, daar verder nooit meer wat mee gedaan (aangezien die verdomde pc op zolder staat en ik nog steeds geen laptop heb...). Toen dacht ik vanmiddag: laat ik me eens bij de juni-mama's registreren. Wist niet precies wat ik moest doen en probeerde maar wat en wat denk je? Loopt die hele computer vast! Ik kreeg helemaal niks meer voor elkaar! Maarre...mocht 'poelig' er nu tussen staan en jullie vragen je af wie dat nu is...dat ben ik dus Zal als ik tijd heb wel even uitgebreid aan de gang gaan. Ik heb vanmorgen ook de vk gebeld ivm heel harde buiken met steken en pijn in mijn liezen. Dat zijn voorweeën. Maar aangezien ik al drie weken met 2 cm ontsluiting rondloop, gaan ze donderdag kijken of ze me kunnen strippen. Maar wat is dat? Ga nu ff shoppen bij wehkamp, daaaag!
Moest even mijn ijsje eten.... Volgens mij ligt het aan je vk of ze wel strippen of niet. Maar ik denk het niet.
Blijkbaar. Maar ik heb al erg lang last van harde buiken en ik verwacht ook een groot kind. Bovendien heb ik last van ischias en dus gaat momenteel echt alles erg lastig, zeker letten op een peuter van 2!
Voel nog niks....ben bang dat het toch 500 word dan. En dan zal dat misschien toch vrijdag de 13e worden.
Ik hoop voor je dat het werkt dan. Volgens de vk krijg ik ook een groot kind, maar ik moet het nog zien hoor. Die schattingen zijn zo vaak onjuist. (Daar hoop ik dan maar een beetje op )
Of vrijdag de 13e tijdens het eerste doelpunt van NL, maar alleen als je al 500 berichten hebt getypt. :-k Die kleine maakt het wel erg ingewikkeld allemaal zeg.
Bij mij zeiden ze dat ik een klein kindje kreeg en dat vonden ze raar omdat de 1e ruim 7,5 pond was. Hele ophef over geweest. Ik ging me zorgen maken. En heb nu een stuk of 10 echo's gehad, de laatste was 3 weken geleden en toen zou ze zo'n 2600 gram wegen, ietsjes te klein met wat het gemiddelde was rond de 37 weken. Maar ben al weer 2 dagen later, dus dat gewicht loopt ze weer in. Niks aan de hand dus.
Vorige keer dachten ze gemiddeld en toen kwam er een 8-ponder uit...Hoop dan dat ze nu wat aan de ruime kant zijn gaan zitten...
hoiii, ben ik ook effies nie meer chaggie hoor was even het bad ingedoken met een glas bitter lemon (bijna hele fles op vandaag) en alles doet nu wat minder pijn gelukkig kan iig weer lopen merk wel dat het steeds lastiger wordt om uit bad te komen grrrrr zie ik net een jongen (16/17 jaar) zit gewoon stenen uit onze tuin te jatten :x *ben je daar nie beetje oud voor* eerst volgende keer pak ik um
-Buddynieuws- Kleintje86 stuurt mij net sms terug. Ze is bevallen van een mooie jongen. 4530 gram. 54 centimeter. Hij heet Frits. Geboren om kwart voor 8. Vanaf half 4 kreeg ze wee opwekkers. Ze is niet gescheurd. En iedereen krijgt de groeten.
Ik ben weer terug van de Hema en heb het netjes gehouden 20 euries goed he? Allemaal leuke roze dingetjes hihi Ik ga denk ik nu ook wel ananas halen toch lekker en kan geen kwaad om handje te helpen he haha Want het vocht begint toch wel parten te spelen, mijn tenen deden zelfs zeer vandaag :S en kreeg de crocs nog maar net aan..zucht En haal denk ik gelijk ook bitterlemon en jus! Lekker cocktailtje maken Want anders haal ik de donderdag natuurlijk nooit he