Er wordt hier serieus gecheckt wanneer wie online is geweest? Gaat dat niet wat ver? Of is het uit bezorgdheid? Ik merkte op dat ik 1 of 2 dagen niet 'langs'geweest (afgelopen weekend) was dit ook direct werd opgemerkt. Vind het niet erg vrijblijvend overkomen. Maar misschien begrijp ik de intentie verkeerd?
flex: of gooi hem een steen achterna.. Kyansa: tegenvaller hoor, nog niet bevallen met je 400 berichten Minnie: succes! Lotte: feli! Ben nog even aan het strijken om het toch maar bij te houden allemaal.. Wil zo min mogelijk in me wasmand hebben..
Kleintje86 gefeliciteerd met je zoon Frits!!! En fijn dat je niet uitgescheurd bent meid want tis een flink kereltje zeg ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.. Nu weten we gelijk waarom ze er even niet was he hihi
jeeey kleintje bevallen, ook weer een joekel zeg! GEFELICITEERD KLEINTJE En nu ben ik! (vind ik!) april: idd meer uit nieuwsgierigheid
Ik had een keer een jongen van 12/13 die bloemen uit de tuin jatte, en toen ik er wat van zei zei hij; ik dacht dat u niet thuis was! Hoe vaag is dat?
Vind het wel heel nieuwsgierig, beetje een Big brother is watching you gevoel In elk geval laat ik jullie vast even weten, dat ik niet dagelijks zal komen kletsen, want ik ben niet zo'n snelle. Dus af en toe kom ik even om de hoek kijken of er kindjes bijgekomen zijn. En als de mijne er is, laat ik het weten. Dus om mij hoeft niemand zich zorgen te maken als ik even niet ben langsgeweest. Prettige avond en succes iedereen.
dit was trouwens één van de laatste berichten van kleintje gister hahaha.. Laat me maar lekker in de steek
nee hoor wij vinden ook dat er maar eens een meldingsplicht moet komen hier ! Maar inderdaad met allemaal vrouwen die elk moment kunnen knappen, kun je het echt niet maken 2 dagen er niet te zijn want dan gaan we er gewoon vanuit dat je een beebje hebt hehe We zijn nu al overbezorgde mama's Dus buddy zonneschijn waar ben je? hihi 8)
Kleintje van harte gefeliciteerd met Frits. @ April...Denk ook meer uit nieuwsgierigheid. Ik was ook 1 hele dag niet geweest en toen las ik later dat ze erg benieuwd waren of er al iets geboren was....Vond ik juist wel heel leuk.
Nee hoor, alleen we hadden het er over of mensen wel of niet gesignaleerd waren ivm een overmatige interesse in het wel of niet bevallen van mede forummers. Niemand is uiteraard iets verplicht hoor. Maar sommigen praten al maandenlang elke dag mee. Dan valt het op als iemand een dag niet komt. En babynieuws is belangrijk he. En wegens de zwangerschapsdementie heb ik soms het gevoel dat ik mensen dagen niet gezien heb op het forum, terwijl ze er het uur daarvoor nog waren. Dit is tenminste mijn intentie .
aaahhh niet eerlijk he ik vind dat jij vanavond dan ook maar moet maar inderdaad kleintje liep ook al flink over he