Haha, het heeft meer met lichamelijke ongemakken te maken, hoor. Zoals ik al zei, een vlizo-trap beklimmen met dikke, sponzige klompvoetjes (vocht) en dikke harde buik gaat me niet makkelijk meer af. Dus ik doe er voor mezelf verstandiger aan het klimmen te beperken. Dus ik ben niet compleet weg, maar ik moet het echt rustig aan doen. (heb geen zin op zolder te bevallen temidden van de rotzooi en muffe zolderlucht.
Neenee, kleintje wist ook niet wat ze kreeg. Ik vind dat er eerst nog iemand aan de beurt is die het ook niet weet!
sorry lees zeker weer verkeerd maar snap heel goed dat je niet steeds naar zolder gaat als mijn laptop het begeeft kom ik ook nauwelijks ng online
ok bij deze heb jij een vrijbrief gekregen hihi nee maar van meerdere weten we dat ze meer meelezers zijn dan posters Is ook niet erg allemaal maar we leven gewoon met elkaar mee he! En we hebben liever dat jij voorzichtig doet op die trap dan dat je ons tevreden houdt hoor Maar heb je ook een buddy? die kun je dan altijd smsen bij nieuwtjes wat niet de vlizo trap op kan
volgens mij had ik dit ook helemaal niet eerder geschreven, dus je had het niet kunnen weten. Pfff, ik lijd ook aan zwangerschapsdementie.
ja ik heb ze nu ook blond uit een tube mooi kan ik voortaan dit gaan gebruiken ik dacht eerst nog even ontzwangeren.. en dan word het dus blond
haha jij succes! en doe voorzichtig! ik heb het ook voor elkaar gekregen om 3 dagen voor de bevalling van de eerste van de trap af te donderen hahaha en nu hebben we sinds een maandje ook eindelijk een trapleuning! hoezo een klusje wat is blijven liggen hahaha
ik rijd nog steeds heen en weer op mijn scooter maar helaas heeft mij dat ook nog niet echt geholpen.
Meiden, ik heb ineens stress....Was even bang dat ik te weinig luiers had. Die heb ik nu even geteld en kom op 60 stuks.Dus dat valt mee. Maar nu weet ik niet waar ik die luiers moet zetten. Op de comode neemt het te veel plaats in beslag en in de kast vind ik het zonde want dan zie je mijn leuke oranje mandje niet.
kep er maar 27 ofzo heb er een paar op de plank boven de commode liggen als ze bijna op zijn kan meneer wel even naar de winkel
Toen ik gisteren 45 min. in de w8kamer bij de vk zat las ik in een boekje een verhaal over kraamhulpen en in het laatste stukje stond dat een vriendin van de schrijfster van het stuk haar man er vandoor was gegaan met de kraamhulp hoe verzin je het!
Ik heb van de week touwtje gesprongen met mijn dochter. Nou het enige effect wat ik kreeg was dat mijn mannetje in een deuk lag, omdat mijn buik zo op en neer ging.
ik heb 2 groene zakjes aan de muur hangen past precies 1 zo'n pak maatje 2 in ! De andere 2 staan links van de commode tegen de muur dus zie je ook niet staan.. Met daarvoor een opbergboxje met 8 pakjes luierdoekjes dus ben voorzien En pampers blijven aanbiedingen er tegenaan gooien nu ook weer bij de AH! Verder maar 1 pakje maat 1..zo bijgekocht allemaal