Hihi, vriend heeft eergisteren de traptreden op de trap geschroefd. Die hadden we met kerst eraf gehaald om te schilderen. Dus werd ook enigszins tijd . Ik ga nu wel ff de sociale partner uithangen. Liep vriend te verwijten dat hij te vaak weg ging 's avonds en mij in mijn uppie liet, en nu laat ik hem al uren naar mijn rug kijken. Weltrusten alvast
Kleintje, gefeliciteerd met jullie zoon Frits! Leuk weer een jochie erbij! Hoe is het verder met je? Bwtje, ben er ook nog hoor... Was vandaag weer niet zo in de stemming om vele te posten hier. Zal de spanning voor morgen wel zijn en dan hebben mannetje en ik net ook nog es ruzie gekregen... We krijgen het weer lekker voor elkaar, de avond voor ons trouwen ook al knallende ruzie... Terwijl we de laatste maanden helemaal geen ruzie hebben eigenlijk... Bwtje, jij sterkte morgen met de begrafenis.
Weltruste moaatje. Ik moet ook zo stoppen met tikken, moet 500 berichten hebben op vrijdag de 13e, anders ga ik te snel, haha.
ahw meid hoop dat je ruzie alweer over is? zal toch wel spanningen zijn die jullie hebben doe rustig aan meid
Zonneschijn, sterkte morgen....En je reageerd je frustraties af op degene waar je het meest van houdt. Zeggen ze tenminste.
Ik kan jullie niet bijhouden.....ik was nog bij de luiers! Heel veel succes morgen Zonneschijn! En jij ook Bwtje.
OWJA daarom was ik chaggie vanmorge schiet me ineens te binnen! we wilden boodschappen gaan doen heeft een 1 of andere idioot zijn auto zo neer gezet dat we nie weg konden :x :x wat nou als ik moest bevallen wat een sul wij toeteren niemand reageert wisten nie van wie die auto was hebben half uur gew8 me vriend ging even aan de buurvrouw vragen bleek die auto van haar vader te zijn PFFFF me vriend balen want die konden we niet zo goed uitkafferen maar wel gezegt dat het niet kan zo! zegt ie je had ook even een seintje kunnen geven (geen excusses kon ervanaf) nou me mond viel open en we d88 pffff alsof wij van iedere nederlander weten van wie welke auto is ZOW das eruit
Nou ja wat toevallig zeg! hier hadden ze een gemeente autootje van dumb en dumber neer gezet voor de oprit. kon er ook niet uit met de auto. Zij lunchen natuurlijk. Toen ik er wat van zei deden ze alsof IK gek was. ](*,)