me mannetje is zo lief voor me vandaag omdat ik zo down was hij heeft heerlijke smooty gemaakt morgen weer 1 lekkerrrrrr!
Heerlijk zo'n smoothie, ben er ook altijd gek op....Waar woon je, kom ik je man ook ff lief aankijken.
nou meiden ik ga stoppen na deze nog 8 te gaan en dan komt de kleine (hoop ik) die wil ik even bewaren voor morgen hih heb ik iets meer tijd
Dames ik ga ook welterusten zeggen! Zonneschijn heel veel succes morgen ben benieuwd hoe het zal gaan keep me posted! gsm staat aan! En ja voor mij iets minder leuk dagje ben benieuwd hoe ik er doorheen ga komen scheelt wel dat ons mam mee is denk ik.. Maar ik wil er zo min mogelijk bij nadenken nu ga dus lekker slapen tot morgen weer allemaal EN je weet het he meldingsplicht hihihi
Thanks voor de smoothie, hij was heerlijk!, hihi. Weltruste meiden...Bwtje, sterkte morgen op de begrafenis.
Hai meiden, Ben vandaag druk geweest met school, dus niet gepost. Heb vanavond mijn laatste examen gemaakt en die is meteen nagekeken. Had gewoon een dikke 10 gehaald hihihi Dus ben helemaal geslaagd nu en dan binnenkort de diploma-uitreiking hihihi Kan nu lekker achterover leunen
Goed gedaan Daantje! Een 10 wauw, en dat met ruim 39 weken zwangerschap hihi. Ik ga ook maar es slapen (in ieder geval een poging tot slapen). Lekker slapen allemaal...!
@ Zonneschijn: Hahaha idd, vond het ook knap van mezelf met men zwangerschapsdementie, was al blij geweest met een 6 Zeker omdat de proeftoets voor geen meter ging, maar gelukkig ging het examen top hihihi @ agnes78: Thanx en slaap lekker meid.
linda gefeliciteerd met jullie dochtertje! Kleintje gefeliciteerd met jullie zoontje! Daantje ook gefeliciteerd met je examen en ook nog een 10 gehaald, knap hoor! Zag dat Elke hier een berichtje had gepost, ze heeft me nog een mailtje gestuurd, ik denk dat we elkaar wel kunnen steunen en dat we zeker contact met elkaar houden.
goedemorgen! brak geslapen, alsof er een tractor over me heen heeft gereden dus duik zo weer even me bedje in.. Zonneschijn: succes vandaag! Bwtje: Sterkte bij de begravenis Daantje: Feli met je dikke 10! Flex: Feli met je 40 weken! hier vandaag 41 weken.. weet niet wat ik ervan moet denken
Goeiemorgen! ik lig alweer 3 kwartier aan het ctg, ze hebben net de gel in gebracht en voelt nu al als menstruatie pijn. Maar zegt nog niks. Baarmoedermond was nog ver weg en niet verweekt. meryem, balen dat je zo slecht geslapen hebt. Weltrusten nog!