Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Nee, bwtje hier ook nog steeds niks aan de hand!

wel lekker koel weer, maar geen regen hoewel het iedere keer lijkt alsof dat er wat gaat vallen.
    nu nog lekker ff met de deur open, wordt het in huis ook wat koeler!

vriendje heeft vanmorgen al gestofzuigt, dus hoef ik niet meer te doen, alleen ff was opvouwen, en dan denk ik boekje lezen, of ff spelletje spelen op de pc (kan niet winnen met dat stomme patience, dus daar blijf je dan ook de hele tijd mee bezig!)

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Moet nog een kadootje verzinnen voor vriend. Morgen jarig. Vind het zo moeilijk.
    En hij heeft de auto, dus ben ook afhankelijk van klein winkelcentrum. En op de fiets. Had eerder ook niks kunnen bedenken, en nu nog niet. Moet best gaan opschieten. En ik heb best wel vaak een harde buik vandaag en buikpijn, dus wil ook helemaal niet op de fiets. En het moet haast wel gaan regenen zo.

Kennen jullie een online winkel met leuke kado's die voor morgenmiddag bezorgen?

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

je kan hem ook een kindje schenken ;) haha

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow net trug van de supermarkt had totaal geen eten meer in huis :confused: nu weer voorraad binnen :) was met me mannetje daar aan het smsen heb niet eens gemerkt dat er een jongen voor me neus werdt geslagen :confused: anders had ik me mond wel opengetroken :)

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0

Misschien stom van me, maar als je het niet hebt gemerkt, hoe weet je het dan?

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ja, zou kunnen, ben er stiekem wel een beetje bang voor. Is natuurlijk nu wel leuk, maar vanaf volgend jaar ook niet meer. Dan leg je toch de nadruk op de verjaardag van je kind, en zou vriend dus nooit meer een verjaardag hebben...

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha een mevrouw riep ow wat ben je stoer ik d8 ze heeft het tegen mij keek op toen zag ik jongen hard wegfietsen en een andere jongen huilend en strompelend weglopen :rolleyes:

8. vlademira

daar ben ik bang voor met mijzelf ben namelijk zelf 1 juli jarig en ben bang dat ik zover overtijd ga lopen dat hij ook op 1 juli geboren wordt

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Tja, sorry, maar ben echt duf vandaag.
    Maar jij voelde je al helemaal stoer na die opmerking 8)
    Waren ze al groot? Of kinderen?

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ bianca75: Je kan bij de Ikea een molton matrashoes kopen. Ik heb de mijne bij de Wehkamp vandaan, echt ideaal.

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Nog een daggie en dan 40 weken, ze mag van mij wel komen hoor pffff

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Nee joh. dat duurt nog zo lang, ze gaan je dan echt wel voor het weekend inleiden.
    Die van jou komt gewoon op vaderdag... ;)

13. vlademira

ik voel me net zo duurd nu lang he

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha voelde me niet stoer ik d8 echt wat moet je nou! waar bemoei jij je mee :) waren brugklassers denk ik dus echt nog stel kinderen...

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ow, wat moet ik nou met dat cadeau?
    Meestal geven we niet echt dure dingen. Wist 1 cd die hij graag wilde hebben, heb ik die vorige week al voor hem gekocht. :(
    Sieraden draagt ie niet echt. Weekendje weg heb ik al twee keer gegeven. Lezen doet ie niet...

16. vlademira

ik hoopte eigenlijk op vannacht op morgen maar ja vaderdag mag ook

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Duurt zeker lang meid, straks komt ze op mijn verjaardag 20 juni hihihi

Zullen we maar voor een vaderdagskindje gaan?

18. vlademira

en naar de film of zo dan

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

heeft ie geen hobby's waar je iets mee kan?

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    O flex wat zielig, een huilend brugpiepertje. Is meestal meteen het pispaaltje van de klas.

Vlademira, je uitgerekende datum is natuurlijk ook wel leuk. Pas 1 juni mama heeft dat gered.

Deel Deze Pagina