Daantje, je eigen verjaardag is ook niet leuk idd. Dan maar met z'n allen vaderdag. Film kan, maar is ook zo eenmalig. Hobby is softbal, maar hebben we ook niets voor in de buurt. En buiten zijn outfit en handschoen heb je daar ook niks voor nodig. Zat te denken aan een papa-boek of zo. Maar wat moet ik dan weer verzinnen voor vaderdag? Vind het leuker om iets niet-baby te geven.
je hebt inderdaad ook online kado's die binnen 24h leveren ook soort tegoedbonnen enzo...erg handig en veeeel keus.. Moet je maar ff googlen komt vanzelf wel wat tegen.. En anders verras je hem door iets te maken of bakken ofzo en lekker knus samen 's avonds ,door de gordijnen dicht te doen en lekker echt met zijn tweetjes (vooral nu nog) te zijn.. dat is een kado op zich want dat word straks allemaal lastiger! Samen weg gaan kan natuurlijk ook nog.. hebben wij ook eens gedaan hoor, gewoon erop uit geen visite dat kwam daarna wel weer in een weekend ofzo! succes met verzinnen hopelijk heb je wat ideetjes nu
zo boodschappen zijn weer gedaan! heb ng even een geboorte slinger gekocht bij de xenos.. @moaatje en een lekker luchtje is dat niks om te geven?
ja ik heb voor mijn moeder toen ze 50 werd een bon gegeven van boom chicago oa erg grappig en naar een vriendin een keer een doosje met geluk en liefde oid.. echt er is op internet genoeg te vinden maar kost even tijd, en anders zelf even crea bea worden!
Ga ook wel weer ff verder googlen. Geen bezoek had ik al geregeld, gaat niet zo goed met nesteldrang he . Maar rustig samen gaat 'm niet worden. Niet morgen in elk geval. Grootste oranjefans van het land he , hebben uiteraard een spannende avond morgen. Ik ga ff speuren. Tot straks.
dan had ik nog liever geen brief dan deze..word zo moe van die belasing dienst het lijkt elk jaar wel erger te worden
ik wil de 14de! heb alles met 14 nl.... me vriend en ik kregen met elkaar op de 14de en daarvoor had mijn favo voetballer nr 14 aantal huisdieren waren jarig op de 14de dus van mij mag het de 14de wel worden en anders vaderdag
ow ja das waar ook haha morgen is het vrijdag de 13e en voetbal! Nou dan doe je toch die avond in thema haha allemaal enge hapjes met blinddoek opeten en een 3 gangen oranje menu LOL! en verder is de avond ook oranje maar dat moet je zelf maar invullen
ppff dat jullie allemaal op een dag vastpinnen.. om te bevallen. ik doe het niet meer ik ga er gewoon vanuit dat ik volgende week ingeleid ga worden dan kan een eventuele eerdere spontane bevalling alleen maar meevallen.
Ja ik vind vandaag wel leuk omdat Sem ook op een donderdag is geboren (maar dan met 39 weken en 4 dagen scheelt niet zoveel..) Dus morgen zou ook leuk zijn omdat het dan precies even ver is bij de dames krijg je ook geen strijd he Maar wil liever niet morgen omdat mijn tante dan jarig is..maar is ook weer niet zo erg! En de 14e heeft sjoon voor mij gependeld dat was jij toch he? dus die datum kan ook nog.. en dan de 15e als vaderdagkado is ook altijd leuk Dus ook wel dame heeft genoeg opties en komt ook maar lekker voor de 16e hoor 8)