ben benieuwd of het uit gaat komen, had zelf ook een gedachte bij de 14 maar eigenlijk hoeft het ook weer niet zo.. en vaak hoor je ook als mensen zeggen juist niet op die dag, dat het dan gebeurd..dus ik roep niet te hard
meiden heb al een tijdje vandaag heel veel harde buiken beginnen nu ook wat pijnlijk te worden en ik heb heel veel afscheiding ik hoop dat het erger word en dat het door zet maar ja zal wel weer afzakken (ik ben ook een echte optimist )
is iedereen nou weer weg? dan ga ik maar lekker in bad weken en effe een uurke slapen kan er nu nog van genieten ook al hoef het van mij niet maarja... dan ga de tijd wat sneller wij gaan vanavond chinees eten zeggen dat het ook wel eens wil helpen..
ja ik was ook ff weg maar ben er half half.. ik ben alweer uit bad en dametje slaapt alweer lekker rust zo ! Ik hoop voor jullie beide dat er vandaag wat gebeurd! En Sjoon en ik misschien ook nog wel he? hihi
Bwtje, taart bak ik morgen hoe dan ook wel. Boom chicago is wel een goed idee. Zijn we vaker geweest en vind ie erg leuk. Ga ff uitzoeken. Enge hapjes is niet echt een plan, wat de boer niet kent dat eet ie niet. hihi. Fll3x, leuke link, als je op "voor hem" klikt kom je uit bij de shakira bellydance Bulldog, ik had de brief afgelopen zaterdag. Geld is net gestort, maar met rentedatum morgen. Maar ze zijn wel steeds later hoor. Vlademira, spannend dat 't rommelt. Hopelijk zet 't een keer door bij je.
nope een buddy van tweelingen forum had toch ook het berichie gepost? van coco al ff niets gehoord nee... hopelijk niets ernstigs! En ik neem aan dat we konijn ook niet meer terugzien..
ja met enge hapjes bedoel ik dus die juist vies aanvoelen ofzo maar erg lekker zijn...maar als je ze niet kan zien is het altijd spannender en je kan meer dingen met een blinddoek Maar succes met kadootje uitzoeken komt vast goed
ik verveel me eigenlijk wel een beetje na zo'n drukke agenda nu zo rustig haha wel fijn hoor.. misschien ga ik wel strijken uit verveling.. hahaha
Owja?, niets wat ik in dit stadium nog kan bedenken hoor . Hihi, wordt erg melig van pure verveling. Boom Chicago it is. Ben nu ff wat dingen van de site aan het printen. Dan plak ik deze in een kaart. Vind het namelijk erg lastig om nu al een datum te prikken. Zo toch maar ff op de fiets om kaartje te halen.