begin een bevalling eigenlijk met weeen of met het breken van de vliezen? of is dat per persoon verschillend.
maar ik ga afsluiten mannetje zal zo wel bellen dat ie er aan kom dan kan ik naar de chinees rijden en eten gaan halen. lekker vette chinees met veel sambal hoop dat het helpt. iedereen fijne avond tot morgen.
Ja gaat hard hoor! Vandaag even naar de inloop spreekuur geweest van het Cb. Dacht dat ze een navelbruekje zou hebben en idd! Maar doen ze verlopig niks aan... Sowieso tot haar 1e jaar! Maar het was niet ernstig verder...... heel vreemd maar goed Ze woog nu al weer 3500! Dus dat gaat goed
ik hoop het ook niet zolang te moeten uitzitten. hoop dat het door maandag wel een beetje opgang gezet wordt door het strippen
meryem85 Ja inderdaad denk dat het vanavond pas begint ofzo LOL Nee nog nergens last van.. Dus heb me maar weer vermaakt met nesteldrang he Heel het huis gestofzuigt, alle strijkwas weg gewerkt ! en dat was nogal wat! Was gedaan en keuken opgeruimd...nou dat was het wel weer zo Nu nog bevallen, dacht dat bewaar ik voor de avond hahahaha Linda wat een verhaal zou me daar ook zeker kwaad om kunnen maken ja! Gelukkig is alles verder goed! En kun je lekker gaan genieten nu En de rest van de dames wij gaan deze week gewoon bevallen he? Ow ja zo'n 70% begint met weeen overige dus met vruchtwater of slijmprop oid!