Ja heb de thee-zakjes...... maar lees overal dat je juist de kruiden voor in zo'n thee-ei moet hebben
tsss haha lees ik dat nu vaker bij jou over de Mac of toch ook andere? hihi maarruh voor mij ook alweer ff geleden maar krijg er nu ook zin in! Maar bij ons is het soepie vooraf en spaghetti wat over is nog.. en eventueel nog wat dingetjes ff kijken dus smakelijk in ieder geval
ik vind de mac heerlijk. het is al wel even geleden maar ik ga regelmatig. al is het maar voor een ijsje. durum rol is ook heerlijk en spaghetti is om te smullen.
ja, wil ik wel doen, maar moet ik ff rustig moment uitzoeken, hoop het vanavond of morgen wel even te kunnen doen, dan stuur ik je een pb!
Hallo, Ben vanmiddag naar gyn geweest. Ze hebben me gestript....Had 1 cm ontsluiting, maar weet dat ik dit bij mijn dochter ook 3 dagen heb gehad. Ik moet nu maandag weer terug komen. Eigenlijk wilden ze me volgende week donderdag terug laten komen, maar ik had vorige x duidelijk aangeven niet later dan 41 weken. Dus nu moet ik maandag en dan gaan ze kijken of ze me dinsdag in kunnen leiden. Dus al met al zou dat nog 41,5 week zijn. Pff ben zo blij dat ze rekening houden met de gevoelens en angsten van een vrouw :x .
@Kyansa, hier ook al over inleiden gesproken, maar meer omdat het dan niet zo'n verrassing is zoals de vorige keer, ik loop het liefste uit namelijk, ik hoef niet zo nodig weer ingeleid worden. Maar ik heb met 41 wkn weer controle bij de VK, dan met 41,1 bij de Gyn in het ziekenhuis, en dan zal het op 41,4 (maandags de 23e) wel inleiden zijn, tenzij medisch eerder noodzakelijk, dan kan het ook nog het voorgaande weekend zijn zelfs. Maar zolang de baby het goedmaakt loop ik nog wel door hoor Ach maar duimen dat het deze week 'gewoon' komt
Ik hoop ook echt dat het van zelf komt. Bij de 1e werd ik ook ingeleid en vond het niet echt een fijne bevalling. Maar toen werd er gezegd dat alles goed was met het kindje en achteraf bleek dat dus helemaal niet zo te zijn.
Ohh ik heb het verhaal hier nooit verteld hoor, dus jullie hebben niks gemist of over het hoofd gezien. Mijn dochtertje was 15 dagen te laat. ik ben toen ingeleid, moest er om half 8 's ochtends zijn en om 1 min voor 12 's avonds is ze geboren met vocht achter d'r longen en een klaplong. Ze huilde niet en is direct bij me weggehaalt. Pas om 04.00 mocht ik bij haar, ze lag met haar 52 cm en bijna 8 pond in de couveuse en heeft daarna nog 7 dagen in het ziekenhuis doorgebracht. Nu gaat alles goed met haar hoor en heeft ze helemaal nergens last van. Maar bij mij zit de angst er een beetje in en wil dit gewoon (ook al is die kans klein) niet nog een keer meemaken. Vandaar dat de gyn zei dat ze het idd bij 41 weken zouden halen. Maar helaas had ik vandaag weer een ander, die dit blijkbaar niet zo nodig vond.
Essie, wat naar klinkt dat, een navelbreukje. Maar wat is dat? Wordt wel een flinke meid he . Daantje, ik drink al een tijdje die frambozenthee. Eerst was ik heel benieuwd naar resultaat, en vond m heel vies. Nu ben ik gewend en drink ik hem eigenlijk alleen omdat ik m erg lekker vind. Ik heb ook de zakjes. Gekocht bij de tuinen. Er staat wel op dat ie speciaal is voor women in latest stage of spregnancy. Kyansa, wel vreemd dat ze helemaal niet naar je lijken te luisteren dat je niet weer 2 weken overtijd wil. Ze kennen toch je voorgeschiedenis met je dochter? Aan de geruststelling dat het met je kindje goed gaat heb je ook niks natuurlijk. Al gaat het natuurlijk waarschijnlijk wel goed maar ik denk dat jij je pas laat overtuigen als je je kleintje in je armen hebt. Sjoon, ik word nu ook echt heel nieuwsgierig. Zou je voor mij ook ff willen kijken als je tijd hebt? En evt ook naar j/m? Mijn baaldag loopt nog verder door. Keek al een week uit naar weer zwangerschapszwemmen. Sta ik eindelijk bij dat zwembad, ben ik mijn tas vergeten. Grrrrr. Frustratie!