Hoe kwam ze aan die klaplong en vocht achter haar longen? Sorry als je het vervelend vindt dat ik doorvraag?
Dat is wel jammer ja kyansa, heb je je wensen ook vast laten leggen in een soort bevalplan of hoe je dit ook noemt? Want dan kunnen ze niet zo gauw terug krabbelen! Nou wij hebben hier netjes soep met broodjes gegeten en toen zaten we al vol hahaha dus geen spaghetti hier Misschien wat later nog happen ofzo.. Ow ja over gebroken vliezen, ik heb ergens gelezen weet niet meer waar en van wie... Maar als je wil weten of het vruchtwater is, dan moet je met je mond tegen je vlakke hand blazen...en dan zou er dus vruchtwater uit moeten komen...bij gewoon vocht gebeurd er dus niets.. Ik weet niet of dit klopt, want ja ik heb het zelf nog niet meegemaakt dus ook niet kunnen proberen... dus blaas ze meiden
Vind het niet erg hoor dat je doorvraagt, de reden dat ik het hier niet heb gezet omdat ik niet iedereen ongerust wil maken. De oorzaak weet ik dus ook eigenlijk niet, het enige wat ik weet is dat dus bijna het vruchtwater op was en in 1e instantie wist ik dus ook niks van die klaplong. Ik heb vorige week aangegeven dat ik niet door wou lopen vanwege dat vocht. Toen ging de gyn terug kijken in het dossier en toen zei ze, dat ze niet alleen vocht had maar ook een klaplong. Het stomme is dat ik dat dus 6 jaar lang niet heb geweten. Maar het fijne weet ik er niet van. Stom dat ik niet doorgevraagd heb, maar ik was zo verbaasd.
Zit nu aan mijn 1ste officiele Bitterlemon Jus'tje Lekker hoor Nu nog zijn werk doen haha tot nu toe heeft ze alleen maar de hik hihi wat is het weer eens stil hier..
ja dat wilde ik ook zien maar na dat begin heeft mijn vriend dat gelijk afgezet die kan daar dus echt niet tegen he.. hij baalde al dat hij er een stukje van zag! Misschien ook niet zo goed om nu naar te kijken nee..
goh bwtje.. hoop dat de bitter lemon heel snel aanslaat want je hebt nog iets meer dan 3 uur he.. dat besef je wel toch? heb net de vissenkom schoongemaakt en wat opgeruimd, ga nu even lekker douchen.
Ja he maja ik mix hem ook nog dus dan duurt het natuurlijk alleen maar langer hahaha Nou ik hoop in ieder geval dat het voor dinsdag is..weinig zin om nog een keer naar de VK te gaan Maar ze zeggen een 2e is altijd sneller he hahaha en anders word het vrijdag de 13e hihi..
hihi gezellig iedereen aan de bitter lemon hier Als het nu ook eens wat deed maar ik vind het drankje gemixt wel lekker gewoon zo hoeft het van mij niet echt..
heb ergens gelezen dat het eigenlijk alleen werkt als je gigantische hoeveelheid ervan drinkt en dan bedoelen ze niet 1 of 2 liter maar over de 10 liter dus msn helpt een infuus idd wel