Meiden ik ga lekker voor de buis zitten. Internetverbinding valt heel irritant iedere keer weg. Fijne avond en waarschijnlijk tot morgen.
over auwie ik kreeg toestraks ook een kopstoot van mijn dochter (per ongeluk ze wilde verstoppen tegen mij aan) tegen mijn neus aan oeeehh dat voelde ik wel even hoofdjes zijn best hard!
Ja wij duiken allebei een keer vroeg ons nest in.. in de hoop op een langere massage hihi Heb ik toch wel verdiend na vandaag
ja zo'n kopstoot is inderdaad niet zo heel fijn nee.. Maar geen bloed hoor haha en die massage is hier normaal zo'n slappe 5 minuten half inslaapvallend... dus ben benieuwd wat het vanavond gaat worden hahaha
*zucht* heb briefjes gemaakt van 13 t/m 25 juni en op de grond gegooit en me kat pikte er 1 uit met zijn neus de 23ste dus dat wordt mijn datum hihi (kan het altijd nog meevallen he)
We zijn alweer lekker thuis met ons meisje! Ze is nu alweer bijna 24 uur oud... Het gaat erg goed. Bevalling ging snel, heftig maar goed! Ben wel erg beurs, heb veel hechtingen (ze wilden niet zeggen hoeveel, ze telden ze al niet meer... ). Verder ook alle dingen meegmaakt waarvan ik had gezegd dat ik het per sé NIET wilde; kotsen en poepen tijdens bevalling en heb ook al een thermometer in m'n achterste gehad van de kraamhulp... Al m'n gênes aan de kant gezet dus. Natuurlijk is onze Senna erg mooi! Borstvoeding gaat best oké en ze huilt bijna niet. Lotte en Minnie, gefeliciteerd met jullie mannetjes! Veel meiden die hier nu al overtijd lopen zeg, hoop dat het niet lang meer duurt voor jullie! Bwtje, jij ook nog ff hè vandaag... Reageer binnenkort weer wat meer op anderen hoor... Heb het nu ff druk... oh en dan ook even een andere banner zoeken...
fijn dat jullie lekker thuis zijn! wel vervelend dat je al die ongemakken hebt gehad en zoveel hechtingen geniet lekker van je meid!
Hihi ik ben er nog steeds.... Mijn dochter dook vanmiddag ook al boven op mijn buik. Helaas niet hard genoeg, want de baby is er niet uitgefloept. 8)
Bij ons is zo'n massage ook nooit zo veel. Meestal doet ie het een beetje hardhandig en is ie binnen 5 min klaar....De rede...Oh ik krijg toch geen sex! Nou nu ga ik er echt eens vandoor. Mijn turkse pizza is er...