Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    he ja das inderdaad balen zeg!

Ik merk wel dat het in ieder geval op zijn einde begint te lopen nu..
    harde buiken meer steken enzo borsten die zwaarder worden en ze zakt nog steeds lager zie je goed aan de buik...
    Nu nog even dat laastste zetje :D

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha nou ja zeg!
    tsss lol

Hoe zit dat nu trouwens als je bijvoorbeeld al ontsluiting hebt, is het dan net zoals bij vliezen gebroken geen sex en geen bad enzo?

Nou turkse pizza jullie houden echt niet op he hahaha

Die pak ik regelmatig op zaterdag als we teruglopen van de markt want hier op de kruisstraat zit tot nu toe echt de beste hihi lekker met kebab erin smul smul :D

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik doe mijn best maar ja...
    hihi

Fijn om te horen dat alles goed is ondanks al die dingetjes dan he ;)

Je hebt het in ieder geval achter de rug nu ;)

En het enige wat wij nu nog verwachten zijn natuurlijk een boel foto's he :D

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja flex die kat van jou wil natuurlijk geen concurrentie he :p

Laat hem nog eens kiezen ben benieuwd of die op hetzelfde uitkomt :D:D

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier ook aan de bitter lemon geslagen, maar helaas nog steeds zonder resultaat!

moaatje ik zal voor jou ook doen, en je daarna een pb sturen.
    bij mij bleef die stil hangen toen ik vroeg of het een jongen of meisje is, dus ik mag het voor mezelf echt niet weten, pas als het eruit is!

maar goed, ben met mijn vriendje ff aan t bowlen en tennissen op de wii. errug leuk speelgoed!
    morgen (als er niks gebeurt tenminste) dan laten we m ff ombouwen, scheelt een hoop aan kosten van de spelletjes, die zijn zo'n 50 euro per stuk! hebben er al een stuk of 8 gedownload, dus denk dat we het ombouwen er al 4x uit hebben! haha

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo ik ga nu dus naar boven voor mijn welverdiende massage van 1 uur :) hahaha :D

Ach ja blijven dromen he ;)

En lekker samen vroeg erin..
    ben benieuwd of ik de slaap kan vatten...
    truste dames en tot morgen weer!

Tenzij ik lig te bevallen he :p

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Volgens mij mag je badderen en sexen zolang je vliezen in tact zijn. Alleen daarna niet meer.

Morgen ook maar aan de bitter lemon, best lekker. Op een ander topic las ik ook de huis tuin en keuken tip om met je voeten in warm water je haar met koud water te wassen. Ben benieuwd, ga 't morgen proberen.

Sjoon, ik zie hem tegemoet als je tijd hebt. Ben benieuwd wat ie dan over geslacht wil zeggen.

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Kyansa; bedankt voor je verhaal, vreemd dat je zoveel dingen zelf niet wist hoor.

Misschien een schrale troost, ik ben bij de vorige ook ingeleid (12 dgn overtijd) en de bevalling verliep heel voorspoedig en dezelfde avond was ik alweer thuis. Succes, ik duim dat het óók voor jou spontaan zal gebeuren op zeer korte termijn! ;)

Ieuwww Bitter Lemon, niks voor mij hoor al die truucjes, nope ik waag me er niet aan. De enige truuc waar ik dan nog een beetje in geloof is sex. ;)

Fijn dat je weer thuis bent Zonneschijn, klinkt allemaal niet helemaal jofel dat spuugen, poepen en hechten, en dan ook nog een kontsteker, arme jij, gelukkig vertel (schrijf) je het heel luchtig allemaal, goed hoor!

9. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Tja ik snap niet zo veel van ziekenhuizen....Mijn moeder is pas geopereerd, ze heeft 4 bypasses gekregen. Toen de operatie achter de rug was, zeiden ze dat alles goed was gegaan. Een week later hoorden we van een andere arts dat mijn moeder een hartinfarct had gehad tijdens de operatie. En de dag na de operatie een hartstilstand. Is toch erg dat je niet meteen op de hoogte wordt gebracht van dat soort dingen.

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorgen allemaal!

Zo eens lekker lang geslapen, met onderbrekingen dat wel natuurlijk ;)

De massage was al weer gauw een inslaap val geaai van zeg een 10 minuutjes haha :D

Maar alwel verbetering dus ;)

Hier nog niet liggen bevallen, ik geloof eigenlijk in geen een trucje ook niet de sex ed..ik denk pas dat iets je zal helpen als het net dat laatste beetje misschien nodig heeft..maar ja als dat pas over 2 weekjes is..dan ben je nog wel even bezig..een kind bepaald het echt zelf ;)

Ben benieuwd of het dit weekend nog staat te gebeuren..kom nu wel heel dichtbij de datum...

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja erg raar hoor, en ook dat je zo weinig wist van je eerste bevalling!

Zeker niet netjes..

hopelijk houden ze nu wel meer rekening met je!
    en anders moet ie maar eens snel komen he :D

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    vandaag is het dan zover vrijdag de 13e ben erg benieuwd wie er vandaag gaat bevallen.
    ikzelf denk helaas dat het bij mij niet gaat gebeuren.

vandaag weer een rustig dagje en vanavond voetbal.

13. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Vanacht heerlijk geslapen, geen 1x naar de wc geweest...Daardoor moest ik vanmorgen wel wat harder rennen, :confused: Ziet er niet erg charmant uit met zo'n dikke buik en dan de trap afrennen met een slaperig hoofd.
    Verder nog wat slijmverlies, maar geen krampen of zo. Dus ben benieuwd of dat strippen heeft geholpen. Het is tenslotte vrijdag de 13e en dat had ik heel sterk in mijn hoofd zitten....Dus kom maar op. Eigenlijk wordt mijn gevoel steeds minder hoor. Maar goed, we blijven hopen.
    Ik ga vandaag maar weer een beetje rustig aan doen, lekker boekje lezen of zo. En oja vanmiddag bij mijn vriendinnetje op kraamvisite.
    Toch raar, zij is al weer bijna een week moeder en ik loop nog. We waren 1 dag na elkaar uitgerekend.

Bwtje, jammer van je massage...Misschien vandaag 15 min, :) Misschien moet ie vandaag je voeten meenemen, schijnt toch ook zo'n trucje te zijn, iets bij je achillespees?
    Ik geloof ook niet zo in al die trucjes....Maar heb ze stiekem toch ff uitgeprobeerd 8)

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha ja hij was ook erg moe dus ja..
    vooruit dan maar ;)

hij valt echt zo in slaap..
    hmmm voetjes dat probeer ik ook zo vaak voor elkaar te krijgen maar dat vind ie helemaal niets!

Zijn moeder doet verschillende massages...waaronder ook voetreflex misschien als ik overtijd ga lopen maar eens bij haar aankloppen :D
    Dat is wel ZO fijn :) en lang ;)

ze doet ook shiatsu enzo maar dat zullen we maar ff niet doen :p

15. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Lekker zo'n schoonmoeder, dat wil ik ook wel. De mijne heb ik al zo'n 1,5 jaar niet gezien of gesproken.

Bah het regent weer eens.

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik heb een hele lieve ;)
    ze vroeg ook van als het maandag niet lukt om sem naar school te brengen dat zij dit wel wilde doen ed..
    en mijn moeder wil ook niet dat ik dinsdag alleen naar vk met sem op de fiets ga haha
    Ik lijk wel invalide :p Maar ja vind het ook wel gezelliger als iemand meegaat hoor en met regen is de fiets ook echt niet leuk nee..

Hier is het nog droog en zonnetje maar zou hopelijk niet warm worden...gaat wel weer langzaam omhoog..dus ook wel beeb je moet dit weekend maar lekker komen :D

17. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Het is nog rustig hier, volgens mij slaapt iedereen uit.

18. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Of zou iedereen bevallen zijn vanacht.

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Goedemorgen dames

Ik heb de hele nacht buikpijn gehad, waarschijnlijk mijn darmen en nu ben ik nog ziek ook. :(
    Dus ik ga gauw met een doos zakdoeken weer naar bed. (Vind mezelf even zo zielig :( :)
    Succes allemaal met bevallen vandaag ;) , mss kom ik nog even meelezen vandaag.

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha was het maar zo he?

nee er zijn er nog genoeg bij die NOG kunnen uitslapen!

Dat zit er voor ons al niet meer in he ;)

Deel Deze Pagina