Goeiemorgen! Hier niks uitgeslapen hoor, eerst de kinders naar school werken en dan heb ik de kleine nog Maar ik hoor bij 'de club' vandaag 1 dag overtijd
Hey Bwtje.... hier nog niks gebeurd. bij jou? dadelijk ff naar Nijmegen toe. vriendje zei al vanmorgen: jij hebt zeker goed geslapen.. ik zo: ja, eindelijk een keer lekker geslapen. hij: ik niet, je lag de hele nacht te snurken! haha gelukkig is die vandaag vrij, omdat hij afgelopen week storingsdienst gedraaid heeft, scheelt weer! oke, misschien tot vanmiddag een keertje!
Moge ladies, Vanaf 8 uur zijn me vliezen gebroken.. nu blijft het eruit gutsen met golfjes (oa op de stoel ).. ook redelijk wat krampen vooral in me rug.. Vk komt in de loop van de ochtend kijken, zal proberen jullie op de hoogte te houden Liefs Meryem
jeeej meryem voor jou is het nu dus echt begonnen! spannend hoor, laat die weeen maar komen nu! succes !
nee helaas! Wat word onze volgende dag? of gaan we allebei dit weekend dan maar gewoon bevallen? zeg het maar haha
goedemorgen allemaal... jullie zijn weer lekker aan het kletsen geweest, heb flink bij moeten lezen. Alle nieuwe moeders: heel erg gefeliciteerd met de kleintjes! Gisteren naar de VK geweest. Bloeddruk was weer normaal, laag en alles waas goed. Groeit wel als kool, de schatting nu is 8 pond Woensdag nog terugkomen en dan donderdag naar de gyn. voor controle als er nog niets is gebeurd. Gisteravond had ik nog ff een flinke huilbui, had een knuffel nodig en m;n man zat beneden tv te kijken. Gelukkig was ie snel boven en was erg lief voor me. oja: vanochtend zijn denk ik m'n vliezen gebroken. Ik blijf stromen van onderen, het maandverband vliegt er doorheen. Zo maar ff de vk bellen en lekker relaxen, kijken of de weeen dan komen. fijne dag vandaag allemaal
gezellig met zijn tweetjes met gebroken vliezen zitten hihi het is weer bijna weekend, dus de baby's willen er weer uit hihi
maar als je hem laat ombouwen moet je wel goed kijken waar je op brand want alleen de cdtjes van verbatim dvd+R werken wij hebben namelijk ook een wii en mijn man heeft er ook een chip ingezet
goeiemorgen @meryem jeetje spannend eindelijk is er schot in de zaak. @xxxx1974 ook de vliezen gebroken zet hem op! hier niks alleen veel slijm verlies. vandaag 1 hele week ovetijd ggrrrr..
om die reden slapen mijn man en ik om en om op de bank ik moet echt verschrikkelijk snurken en mijn man is een hele lichte slaper lastige cominatie komt denk ik echt door de zwangerschap normaal snurk ik niet
we hebben maar 2 slaapkamer waarvan 1 onze kamer en de andere de baby kamer bank ligt goed hoor is een hele brede bijna een bed
dacht al .. onze bank ligt voor geen meter athans dat vind ik dan mij man valt wel eens in slaap op de bank ik kan het niet! ik slaap wel eens op het logeerbed omdat mij man hooikoorts heb en dan zit zn neus dicht dan ga tie liggen snurken en blazen dan kan ik niet slapen.
ik ben online een beetje rond aan het kijken voor een nieuwe telefoon.. iemand toevallig een goede tip of ergens een goede aanbieding gezien of pas ook afgesloten? moet iets doen om me bezig te houden he