hey goeiemorgen! hoe ist hier al in de voor weeen allemaal ? hier gaat alles toppie maaar druk druk druk kom vanaaf nog ff terug doeggieeeee en meiden zet hem op vandaag he!
Heb zojuist de vk gesproken, moet m'n temperatuur opmeten een paar keer vandaag. Het is nu wachten op weeen (what's new... ) en anders vanavond ter controle naar het ziekenhuis. Meyrem: hoe gaat het bij jou?
ja die heb ik al! ik hoef op zich niets erbij gewoon een jaar abbo en een toch wel mooie gsm waar je iets mee kan! Maar alleen nokia of sony ericsson ofzo! die andere merken hoef ik sowieso al niet... haha hoezo kieskeurig Ik wil nu een jaar een gsm abbo en dan straks gewoon prepay oid erop doen!
ik de nokia 2610 echt een fijn ding. had eerst een samsung d500 ik deed er kei veel mee smse had bijna nooit geen bereik en met deze tel sms ik bijna niet meer en heb overal bereik en hij kan tegen een stootje hihi..
Goedemorgen allemaal.. Beebjes, kom vandaag maar... Is een mooie dag om jarig te zijn.. Haha... Liefs een jarige juli mama
normaal is 37 en een beetje (bij mij dan). Het moet niet hoger worden, dat kan op infectie duiden omdat de vliezen open staan
oke op die maniet nou spannend hoor hoop voor je dat je snel weeen krijg en dan je je kleintje snel in je armen heb.
ik heb nu al een paar keer mij temp gemeten in me mond dan en die is elke x 35 a 36 graden ben niet zon warm persoon denk haha
worden jullie neit moe van die vragen : is het er al , of gaat alles nog goed, de laatste loodjes wegen het zwaarst? word er schijtziek van ppfff
haha ja zojuist belde mijn kraam weer op, ze wilde vanmiddag weg en vroeg dus toestemming hihi iedereen wil gewoon graag weten hoe het met je is en of je al iets merkt..vind het wel lief.. maar ja als je dan even overtijd loopt zal dit ook wel minder worden ja!
Zojuist wel een leuke gevonden: SonyEricsson W580i En nu even kijken wie hem het beste kan aanbieden voor me
ik ben vandaag 40 weken dus ben er nu zeker van overtuigd dat ik over tijd ga lopen en ik ben er al zo flauw van. maar ja mag niet zeuren er zijn dames die verder overtijd zijn
degene die het verst overtijd loop is meryem! maar die zal binnen 48 uur der kleintje wel in der armen hebben..
meryem en xxxxx1979 wat goed dat de vliezen gebroken zijn. zal af entoe eens even kijken hoe het vorderd hier.
Ik ga hier denk ik nog een keertje lekker in bad.. en dametje er op tijd in leggen kan ze wel gebruiken Misschien dat ik dan nog iets ga doen in het huis..maar dat zien we dan wel weer he