Ja hier ook al een aantal weken aan de aardbeitjes maar inderdaad zit er nog in Ik was even lekker in bad en zojuist meisje in bed gelegd! Nu even kijken of ik nog wat ga doen, sowieso het wasje opruimen nog..verder heb ik geen was En misschien eens de voorraadkast onder handen nemen dat zijn ook van die klusjes die je gewoon ooit eens moet doen he! En ook heel fijn zijn als het gebeurd is! Maar ik beloof niets hehe
ja bij mijn nichtje kwamen ze er ook pas nu achter en die is 21 ach ja kan een keer weg zijn he Het kan verder ook geen kwaad..
Dank je Essie, maar wat vreemd dat dat drie jaar mag duren? Heeft Samantha daar helemaal geen last van? Vandaag al weer twee dingen geleerd. Tut en navelbreuk. . Al hoop ik meer met de tut te maken te krijgen. Zou ook wel een aardbeitje lusten... Claudia wat fijn dat het goed gaat met jinthe. Balen van je hechtingen.
@ Sjoon: Als ik ook eindelijk een keer goed doorslaap 's nachts, klaagt men mannetje ook dat ik snurk Ach weten de mannen eens hoe wij ons voelen hihihi @ meryem85 & xxxxx1974: Spannend gebroken vliezen meiden, ik duim voor jullie dat alles spoedig verloopt Hier vandaag 40 weekies, wanneer zal ze komen? hahaha
ja lekker is het zeker hihi.. ik ga smiddags altijd nog even een uurtje slapen maar als ik mocht kiezen tussen beeb en slapen dan kies ik toch voor de beeb hihi
heb me kat nog es laten kiezen hij koos nu 2x de 21ste en 1 x de 15de dus daar worden we nie wijzer van
@Veertje: Gefeliciteerd met je dochters Isabelle en Elise! @Lotte: Gefeliciteerd met je zoontje Thijmen! @MelanieP: Gefeliciteerd met je zoon Jayden! @Minnie: Gefeliciteerd met je dochter Felicia! @Zonneschijn: Gefeliciteerd met je dochter Senna! Fijn dat jullie zo snel naar huis mochten! Ik moest stiekem een beetje lachen om dat verhaal over het kotsen, poepen en de "kontensteker". @Meryem & xxxx1974: Veel succes! Ik ben gisteren naar de huisarts geweest. Ze vond de uitslag behoorlijk heftig en ik heb medicijnen gekregen die binnen enkele uren zouden werken. Niet dus... ik verga nog steeds van de jeuk. Vandaag naar gynaecoloog geweest, daar heb ik vanwege die huiduitslag bloed moeten prikken en aan de CTG-scan moeten liggen. Ze deden heel eng en geheimzinnig over de uitslag van het bloed. Na lang wachten, bleek het toch niet zo ernstig te zijn als ze dachten. De verloskundige zei dat als de uitslag maandag nog niet over was, ik maar eens terug moet komen. Heel misschien overwegen ze dan een inleiding, maar da's even afwachten. Ik ga nu weer op bed liggen, want mijn vingers doen behoorlijk pijn van al dat getyp.
@bulldog: Nee helaas, de gynaecoloog dacht in eerste instantie aan een leverstoornis o.i.d. Er was volgens mij wel iets met de bloedwaarden van de lever (daar deden ze ook zo geheimzinnig over), maar blijkbaar niet ernstig genoeg. Voedselallergie lijkt toch vrij onwaarschijnlijk.
fijn he ziekenhuis en net doen alsof wij niets snappen en ook dat over je heen praten grrr..daarom heb ik juist niet gekozen om daar te gaan werken! Ze zien echt een mapje liggen geen persoon, pakken eerst dit en schrijven het daar in en zullen dan misschien jou ook nog vertellen wat er is!