Hallo meiden.... Hier ook babynieuws... wel een weekje verlaat, maar ik ben pas sinds gister terug uit het ziekenhuis. Ik ben mama geworden van een zoon Stijn Berend en een dochter Roos Hanna. De bevalling is iets anders verlopen dan gepland en uiteindelijk ben ik met de keizersnede min of meer gered... Veertje: Gefeliciteerd met Isabelle en Elise Lotte Gefeliciteerd met Thijmen MelanieP: Gefeliciteerd met Jayden Minnie: Gefeliciteerd met Felicia Groetjes ester
nog steeds niks van meryem gehoord de vk zou toch eind van de ochtend bij haar langs komen? ben wel benieuwd eigenlijk
Ben erg benieuwd naar je verhaal maar je zal voorlopig je beide handen wel vol hebben Fijn dat je weer thuis bent.. en ontzettend gefeliciteerd met je zoon Stijn Berend en dochter Roos Hanna.
hihi zit mijn vriendje een beetje te fucken.. hij belde toestraks al gewoon om ff te checken Dus nu liet ik zijn gsm 1 x overgaan doe ik meestal als ik iets wil overleggen...en we hebben ook een duidelijke afspraak smsje en voicemail inspreken.. bij het echte werk, maar volgens mij vergeet hij die door de zenuwen.. Dus smst die kan ik je straks terug bellen of kan dat niet?.... dus ik stuur terug ja bel straks maar ik heb nog ff hoor En stuurt ie weer terug ja moet ik nu bellen of is er nog niets aan de hand.. ik weer terug denk dat we vanavond gewoon rustig samen voetballen kunnen kijken hoor komt goed haha leuk zo je mannetje plagen..
Hier is net de jgz geweest voor de gehoortest en hielprik! de gehoortest was helemaal goed gelukkig! En mijn moppie was een bikkel tijdens de hielprik!
altijd fijn als dat achter de rug is he! Hier had een oud collega van ons mam de gehoortest gedaan en mijn eigen kraam de hielprik was wel fijn maar vind het zo sneu altijd die prikjes!
ja hihi net aan de lijn gehad, en heb hem weer even gerust kunnen stellen maar ik vind dat medeleven wel heel erg lief hoor moet zeggen dat dametje ook wel verdacht rustig is..heb toch wel een gevoel dat het niet lang meer kan duren gek he? straks loop ik nog 2 weken overtijd! Nou heb tot nu toe een mooie deal kunnen vinden! de sony die ik wil met een kpn 25 euro abbo nu voor 1 jr. dus 12,50! en dan heb ik 150/150 en dat haal ik sowieso niet! dus klinkt eigenlijk wel goed he wat vinden jullie?
Bwtje, ik heb er erg weinig verstand van. Om eerlijk te zijn, ik snap het niet hoe dat werkt met 150/150, maar korting klinkt bijna altijd leuk.