ja miss wel ze had ook geen buddy! ze gaan kijken of alles nog ok is en ik denk dat ze me dan gewoon laten lopen maar vrijdags ben ik dan 42 weken dus ik wil eigenlijk donderdag ingeleid worden want zaterdag gaan me schoonouders op vakantie! maar weet niet of je als zwangere daar ook wat over te zeggen heb.
Zou het gewoon eisen. Het is jouw lijf ! Voor het kindje heeft het toch geen meerwaarde meer om te blijven zitten zou ik denken.
heb ook het idee dat ie niet meer groei tenminste me buik groeit niet meer hij lijkt het zelfde te blijven.
Ja je vroeg het aan mij whahahhaha Ja klopt, en dat gaat heel goed! Alleen wat lastig met uitlaten. Doe ik zo tussen de slaapjes door! En wandelen met de wagen als ik wegga. Maar verder doet Bullet het prima. Gewoon veel bij betrekken, en hem net zo de aandacht geven als altijd! Jij heb ook een hond begrijp ik?
ja ik heb ook een hond! ben wel benieuwd hoe dat honden reageren als er in 1x zon frummetje in huis is! ik heb zon draagzak aangeschaft voor het uitlaten denk niet dat onze hond naast de kinderwagen blijf lopen ze vond hem nogal eng. maar fijn dat het goed ga en idd goed bij blijven betrekken maar dat was ik wel van plan.
ook leuk ik vind zelf duitse doggen ook errug leuk maar ja wij wachten nu bewust nog..eerst de kindjes dan de doggies