Hallo iedereen, Voor degene die op vrijdag de 13e wilden bevallen...We hebben nog precies 4,5 uur de tijd. Ik ga toch steeds meer geloven dat ik het een beetje bij het verkeerde eind heb.
wie zijn er vandaag aan de beurt : 13 Vlademira chantalfrl komt hier volgens mij sowieso niet meer he? had de lijst ook niet volledig ingevuld.. Daantje82 Dus andere 2 dames kom op scoren vanavond hahaha! ben erg benieuwd naar de gebroken vliezen dames...en sowieso wie er vandaag nog gaat beginnen
hahaha bwtje ik ga men best doen, denk alleen dat die kleine meid er een beetje anders overdenkt hahaha Die vind het schijnbaar wel best in Mama der buik Zal proberen haar even streng toe te spreken
ja je kan niet vroeg genoeg ermee beginnen.. deze dame gaat in ieder geval langer dan dr zus in de buik hangen in hoeverre dit te meten is... sem was met 39+4 geboren dus ja...maar ik heb nog ff
volgens mij gaan wij met z'n alle overtijd lopen. ik hoop ook dat maandag het strippen een beetje helpt.
Hoe lang duurt het voor je weet of het strippen heeft geholpen? Ik ben gister om 17.00 gestript, maar voel nog steeds niks hoor.
ja idd veel die over de 40 weken gaan ze willen niet echt in Juni maarrrr officieel is 42 weken nog op tijd..en is het daarna pas echt overtijd hehe maar daar luisteren wij niet naar!
haha als het weer te warm is en het vocht gehalte hier dus stijgt heb ik dit ook hoor.. maar anders voel ik me al stukke beter en is het ook vol te houden moet er niet aan denken 2 weken nog te lopen met 30 graden ofzo pffff
Hier ook maar voetballen kijken met lekker stokbroodje en lekker wat balletjes in saus erbij en hebben nog eiersalade komt goed dus En natuurlijk mijn mixje bitterlemon met Jus haha Tot morgen weer dames...beval ze allemaal
Hier geen voetbal hoor...dus nu niet allemaal weggaan, Ik ga denk ik maar lekker met een boek op de bank zitten. Manlief gaat wel voetbal kijken.
dat heb ik met mij hond das een amerikaanse bulldog mensen lopen er voor om terwijl het een echt sulletje is doet geen vlieg kwaad! ben ook blij dat ze eindelijk de pittbullwet afschaffen in plaat dat ze gelijk een spuit krijgen worden ze nu eerst goed getest.