hihi dank je fiona! jij bent eigenlijk ook een Juni mama he Nou niet normaal meer he NL gewoon 4-1 en dan in de laatste minuut nog gewoon ff scoren hahaha! had dit echt niet verwacht!
holand holand. wat goed he. ben zo trots. had net wat rozig kleur afscheiding. heb even een maandverbandje ingedaan.
oeh spannend zeg nu gaat iedereen ineens beginnen haha jij hangt straks dus ook bij de VK aan de lijn!
Zeker te hard gejuicht tijdens de wedstrijd hihihi Wat het Nederlands elftal al niet ken doen Hou me op de hoogte he buddy, heb de mobiel dicht bij me Spannend meid!
zo tijd om bedje ook maar eens in te gaan! vannacht er weer brak uit te komen en 's ochtends weer enigzins opgeknapt op te staan hahaha truste meiden!
we zullen zien. ik denk zelf niet dat het vruchtwater is maar je weet maar nooit. ik houd jullie op de hoogte
zo had hele wedstrijd een beeb in me buik die d8 dat ze aan et voetballen was allemachtig Heb aantal weeen gehad 3 om de 5 minuten en om de 8 minuten de laatste wee deed echt pijn en toen niks meer..... maar wel flinke steken nog dus wie weet vannacht? @ fiona ze heeft niet zo'n zin
goeiemorgen! Nou ik ben benieuwd naar wat nieuws.. Ilona had je nog gebeld? of viel de afscheiding mee? xxxx heeft misschien dr beeb al in dr handen! En hoe staat het met meryem? Nou Sjoon wij moeten dit weekend he!? wie doet er mee hehe Wij gaan zometeen de markt op, in de hoop dat het droog blijft en dan zijn we weer lekker op tijd terug En gaan we hier weer verder... misschien wel ff bevallen ofzo Nou dames fijne dag en tot klets en bevals!
goede morgen meiden. de afscheiding viel reuze mee. helaas niks meer. heb ook goed geslapen. vandaag een rustig dagje.
Goeiemorgen Iedereen weer lekker geslapen? Hier wel aardig. 1x wezen plassen, dus dat viel reuze mee. Vandaag even naar de H&M, heb een mooie voedingsbh gezien in een boekje. Hopen dat ze hem in de winkel hebben, want online hadden ze hem helaas niet. @ilona, jammer meid dat het niks is. @bwtje, ik doe ook mee dit weekend! @flex, ik had gister ook een voetballertje in mijn buik, tijdens de wedstrijd.
@flex he jammer joh nog steeds niet! btwtje ja klopt net op de valreep een juni mama had dat eigelijk nooit verwacht maar toch gebeurt meiden kom op met die babys!
morgen meiden, hier erg slecht geslapen erg last gehad en nu helemaal niks meer :x ben egt chaggie nu :x
hallo meiden ik meld me nu ook officieel aan voor het overtijd cluppie al leek het daar 5 weken geleden niet op dat ik dat zal gaan halen maar toch