Hier een zonnetje . Heb een beetje drukke dag voor de boeg, dus ga straks alles bijlezen en reageren. Kom alleen ff melden dat hier nog niets rommelt en ik heel blij ben dat beeb niet is geboren op verjaardag van vriend. Tot vanmiddag
Fijne dag voor je vriend! Samantha is een dag voor Vin zijn verjaardag geboren! 8 mei Sam jarig 9 mei Vincent jarig 10 mei zoveel jaar samen
haha dat zou mooi zijn maar ik denk dat het toch echt 42 weken gaat worden komt me vakantie behoorlijk in gedrang zit ik met een beeb van 4 weken in duitsland
hoop het ook want zie ook al enorm tegen het strippen op hoopte zo erg dat het vanzelf zou komen *zucht* maar nu heb ik zoiets laat maar wezen als ze maar snel komt heb al de hele ochtend lopen janken zat er echt effe doorheen *hormonen* heb net me bedje verschoont voel me nu al stukkie beter
lang leven de hormonen ben benieuwd hoe het met de meiden gaat die gisteren gebroken vliezen hadden?! zouden ze hun beebjes al hebben?
vanmorgen kreeg ik de kleine met geen mogelijkheid wakker draai nu liedje die ik met 20 weken veel draaide en ze wordt meteen wakker
xxx is in ieder geval naar het ziekenhuis omdat het troebel was...meryem nog niets van gehoord dacht ik? Nou wij waren mega vroeg op de markt, dan zijn ze altijd nog aan het opbouwen.. maar vind dat ook wel lekker rustig zo! En Sem word dan ook mega verwend he! stukje appel bij de fruitkraam, mini muffin bij de bakker! en dan lekker nog visje eten ook met ons hihi En we waren weer op tijd thuis en konden verder gaan met onze klusjes! en voor de regen ook, want het valt hier nu ook naar beneden! Voortuintje is weer gedaan, vriend is met deur behangen en een koof bezig.. bed verschoond wasje achter de rug dus productief dagje zo weer! Verder geen gerommel hier dus daar is het niet productief Nu even samen rust, ik was ook alweer in bad geweest met dametje haha en ligt er nu weer in!