ja ik voel me heel schuldig. gelukkig kan hij straks mijn scooter gebruiken als hij weer gaat werken. maar ik voel me nu niet heel erg veilig meer in de buurt.
Ik ff in bad. Mijn vader was gisteren jarig ben nu helemaal kapot. Ook een slechte nacht gehad. Dus moet ff een beetej relaxen.
Tinus, welkom terug. Ilona, Gelukkig kon je via internet aangifte doen en hoef je tegenwoordig niet uren op een buro te zitten. Is niet zo fijn nu als je hoogzwanger bent. Snap best dat je je schuldig voelt...Helaas kan je er niks aan doen. Ik hoop idd dat het weeen opwekt...Laat het maar weten, want dan zet ik mijn fiets ook even buiten, hihi.
@bwtje, nee ik breng er geen terug, misschien dat de buurvrouw dan het andere geslacht krijgt! die is een maandje later uitgeteld dan mij! haha, dan kan ik m zo doorschuiven...
Ik zit trouwens helemaal onder de uitslag op mijn enkels...Heb er al een paar dagen last van, alleen nu worden de plekken groter. En ik zie dat het nu ook op mijn arm zit.....en het jeukt!
hahahh dankje heb weer even een glimlach op mijn mond. ja het is wel fijn dat het tegenwoordig via intenet kan. zo heb ik het zelf kunnen regelen (wel onder zijn naam natuurlijk) en heeft mijn oom er verder geen last van. anders had hij mee gemoeten. en dat had me een halve dag gekost. en waarschijnlijk hoor ik hier toch niks meer van. een hele mooie scooter was het nou ook weer niet. ze zullen de onderdelen wel gebruiken. hebben ze meer aan dan de hele scooter.
dat is wel makkelijk. je kunt het ook altijd kado doen voor een familie of vriendin die zwanger raakt of is.
ja mijn kleine man is weer een plekje aan het zoeken om te slapen denk ik. hij is echt heel druk (misschien ook wel logisch na vanochtend). maar het doet echt heel zeer.
Ik ga er ook maar eens vandoor. Even de was ophangen en stofzuigen...want je weet maar nooit he. (dit waren de laatste woorden van mijn vriendin, paar uur later was ze bevallen, hahaha) Misschien nog tot vanmiddag.
ben ook al bezig met wasje draaien. zometeen komt mijn vader een gebroken ruit in mijn woonkamer maken.
Goeiemorgen allemaal, Sjoon, maar een kilo? Erannick, wat heerlijk dat Eva thuis is, nu lekker genieten van elkaar. Ilona, wat balen van die scooter zeg. Onvoorstelbaar de brutaliteit van sommige mensen (en nu klink ik net als mijn moeder ). Flex, jammer dat het na het gerommel weer zo rustig bij je is. Tinus welkom terug. Kyansa, hier heb ik ook wel veel buikpijn bij bewegen. Zeker als ik bijvoorbeeld iets van de grond opraap. Hier heel naar gedroomd. Baby was er en was een meisje. En ik mocht haar helemaal niet zien, want ik was toch niet geschikt voor een baby. En toen ging vriend aangifte doen en toen gaf ie haar een verschrikkelijke naam. En na een paar dagen had ik nog mijn dochter niet gezien. En mijn eigen oma zei dat ik niet zo ongeduldig moest doen. Was echt helemaal in paniek wakker....
Ja hier doet mijn buik ook zeer als het kindje beweegt, vaak krijg ik er ook een harde buik van. Er is niet zo veel ruimte!
Hier gestofzuigd en een was gedaan, zo nog even ophangen. Ik heb de laatste dagen heel rustig gedaan, dacht dat het wel zou helpen, maar helaas, krampen hebben niet doorgezet. Dus nu maar weer flink aan de slag met het huishouden, misschien dat dat dan toch helpt, hihi. @ Moaatje, soms is het best eng om zulke dingen te dromen, als je dan wakker wordt is het net echt. Wow ik heb 500 berichten....en nog geen bevalling... Als ze maar niet wacht tot de 1000 berichten, want dat trek ik echt niet hoor
Geen vaderdag baby's zo te lezen. Ik heb vanmorgen al het hele huis zo'n beetje onder handen genomen (3 verdiepingen!), de wasmachines draaien, bed verschoond en nu ga ik onkruid uit de tuin halen, daarna wil ik eigenlijk de ramen ook nog wel zemen. Hmmm, volgens mij zit er een steekje bij me los