ja heb foto ook ff bekeken idd mooi buikje nou heb me errste foto van de positieve test erop later komen er nog andere fotos bij
Hoi meiden ik ben nieuw hier op dit topic, was eerst regelmatig te vinden op het topic zwanger worden, maar vind het ook gezellig om met meiden te babbelen die in hetzelfde schuitje zitten. Mij mannetje en ik hebben een paar maanden geleden besloten om voor een beebje te gaan, 13 juli ben ik gestopt met de nuvaring en 7 oktober heb ik positief getest. Groetjes minnie
Ja ik hoop ook dat alles goed blijft gaan maar dat hebben we allemaal toch dat we een beetje bang zijn. Betrap mezelf er op dat ik iedere keer als ik naar de wc geweest ben of er geen bloed bij zit, maar probeer het een beetje van me af te zetten anders word je helemaal gek. Ik ben trouwens rond 12 juni uitgerekend en heb 31 oktober een 1e afspraak bij de vk. Spannend allemaal. Het is ons 1e kindje.
Hellendoorn,heb nog wel een klein filmpje van http://s30.photobucket.com/albums/c335/ ... CT0731.flv wou gisteren nog reagern sorry,maar kreeg op oneens van alles hier haha
ja lekker geslapen btw sinds dat ik zwanger ben droom k volgens mij elke nacht hebben jullie dit ook? gister heel de dag gewerkt en vanavond moet ik weer dus verder lekker rustig aan vandaag weer een drukke week tegemoet met een vol weekend! derona leuk helledoorn wij waren er in september ook! ideaal met kindjes die van ons heeft heel peuterland gehad! lache filmpje hoor en ik ben van plan weer borstvoeding te gaan geven ging vorige keer perfect! mijn oudtante is kraamverzorgster hopelijk deze keer ook! moet haar nog vragen aankomend weekend tijdens etentje en die heeft me kei goed geholpen met de borstvoeding ik weet zeker dat dit heel belangrijk is..ruim 1,5 jaar gegeven en nu weer van plan ! @ minnie ik had mijn eerste posi test ook vast op 07-10 maar wel heel vaag was ook op mijn NOD wanneer had jij getest? we lopen dichtbij elkaar gezellie en ik denk dat iedereen wel onzeker is ja als we allemaal voorbij de 12 weken zijn doen we een vreugde dansje! en ja ik heb het ook ZO koud brrrrrr maar het is ook koud buiten dus ja vind het niet gek hahaha