kyansa wat ben jij actief bezig! Ik heb vandaag echt nergens puf voor. Ben nu ook net wakker. lekker ff tukie gedaan.
mijn vader is weer weg. heeft meteen mijn fiets meegenomen. hij zal hem vandaag nog even voor me maken zodat ik straks wel weg kan als het mooi weer is. vanavond komt hij nog even samen met mijn moeder langs. ik wilden toen straks ostaan vanuit de bank en toen kon ik niet meer op mijn voet staan. hij is zo dik dat ik hem niet meer bewegen kan. wat voelt dat raar zeg
haha das gek ja ilona! Nou kyansa flink bezig, hier is het nu vrijwel allemaal gedaan dat geeft ook wel rust...de ramen hebben we pas nog gedaan...maar ja toen kwam al dat zand nog eens voorbij...dus die mogen eventueel wel weer maar niet perse ofzo En nu met die regen schiet dat sowieso niet op hahahaha Tinus flex en bianca houden de lijst bij, maar flex zal het wel lezen en je weer op de lijst zetten kunnen we het mooi bijhouden allemaal!
Nou we hebben net de film "The ultimate gift" gekeken! wat een jankfilm zeg, hele mooie film maar niet leuk nu..echt zitten janken.. Mijn vriend zei al ik heb je nog nooit zo zien janken! haha Ja zei ik dat mag nu wel he hoogzwanger Met wat er de laatste tijd ook gebeurd is valt het ook niet mee om het droog te houden hoor! Maar wie weet helpt het de weeen op gang te brengen hihi! vriend is nu onder de douche en ik ga zo ook even uitgebreid alles voor de laatste keer doen dan moet het ook maar binnenkort komen hoor... Zo een raar idee morgen uitgerekend eigenlijk! Zou het nog komen voor die tijd? En bij jou Sjoon?
Hihi die hormonen he! Ik weet nog toen ik de 1e x zwanger was, de kersteditie van All you need is love. Robert had toen een man van ergens ver gehaald en z'n vrouw en dochtertje woonden hier, ging dat dochtertje toch huilen toen ze haar vader zag. En toen Robert zei dat ie mocht blijven ging ze nog harder huilen....Tja toen was het voor mij ook niet meer droog te houden. Kan je nagaan, dit was 6 jaar geleden en het staat in mijn geheugen alsof het gister was.
Volgens mij is dit de rustigste middag in weken. We zijn ff langs allebei onze ouders gegaan en gaan nog ff van het zonnetje genieten op een terrasje. Ik kom alleen ff kijken naar babynieuws, maar 't is nog stil. Wie weet vanavond.
Wat balen van die scoot zeg! En schaapje heeft inmiddels haar kleintje wel in haar armen denk ik? Ik heb vandaga last van een huilbaby. Met geen mogenlijkheid is ze te troosten! Heb haar maar weer in bedje gelegt. Soms vreselijk huilen, met stiltes..... En dan weer krijsen, heb werkelijk geen idee wat er is? Eten gehad schone broek, gekroeld ook dat was het niet......... Maar nu gaan we toch echt zelf even eten! Hoop dat ze zo zal gaan slapen
soms kun je er ook niet heelveel aan doen. (hoe moeilijk dat ook is) net zoals ons hebben ze ook hun slechte dagen. hoop dat ze vannacht goed slaapt. en dat ze morgen weer lekker vrolijk is.
BUDDYNIEUWS! SCHAAPJE IS VANMIDDAG BEVALLEN VAN EEN MEISJE! Ze schreef het volgende: Hoi! Ben 2 uur geleden bevallen van dochter met knip en zuignap. Weegt nog geen 2700 gram en is ca 36 cm lang. het gaat goed met ons. Gr schaapje. Weet niet of de lengte klopt, misschien moet dit ook wel 46 cm zijn. Groetjes spirit.
Ze slaapt inmiddels En leuk voor schaapje! 36 centimeter is wel erg klein, denk niet dat dat klopt.... Sam was 2460 gram en 45 cm
BUDDY NIEUWS: Meryem is gisteren bevallen van dochter Irem. Nader informatie volgt. EINDE BUDDY NIEUWS
schaapje en meryam van harte gefeliciteerd met jullie meiden! haha 36 cm lijkt me wel errug mini! ik denk ook qua gewicht dat 46 cm dichter in de buurt komt