Zo hey ben weer even weg en gelijk een boel baby nieuws leuk hoor ! Schaapje gefeliciteerd met je meisje!!! meryem feli met je meisje Irem!!! En Eevitaa gefeliciteerd met je jongen!! Ben erg benieuwd naar de naam en de rest natuurlijk van je verhaal Fijn dat het snel is gegaan! schaapje en meryem ook jullie verhalen willen we natuurlijk horen Leuk hoor weer een hoop beebs erbij! En zonneschijn wat een mupke ziet er goed uit hoor ! En leuke versiering op je raam zeg!
OW ja en buddy helaas nog geen beeb hier Had stiekem wel zo'n gevoel dat het bij deze langer ging duren.. Maar er is zeker wel werk aan de gang! nog steeds harde buiken en steekjes...dus hopelijk worden dit straks gewoon weeen.. Voelde me toestraks ook eventjes niet lekker meer.. En vooral moe moe moe... Dus ik heb het idee dat het er wel aan zit te komen, en mijn lichaam rust moet hebben..laten we het hopen dat het zo is.. 2 weken klinkt nog veeeeel te lang zeg :S pfffff Nu lig ik lekker op de bank..en straks vroeg mijn bedje in
Bianca hoe is het zelf met je? we waren al benieuwd naar je... En inderdaad bulldog waar hang je uit? Hopelijk ben je aan het bevallen mag wel he En wij natuurlijk ook
Eevitaa: gefeliciteerd meisie Ik heb maar even een buikfoto gemaakt (hopelijk laatste), de overtijd-buik hihihi
ja er klopt volgens mij iets niet op de lijst.. dit staat er bij schaapje : Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 12-06-2008 - bevallen op 15-06-2008 - (39w3d) - 2700 gram en 46 cm - meisje ze is later bevallen maar wel 39w3d dat kan dan toch niet he
Thanx meid Die van mij hangt ook aardig in verhouding tot hoe die was. Wordt tijd dat de beebjes eruit gaan
ja hier is mannetje ook errug blij ermee haha we kunnen het huis wel te koop zetten zo haha ! maar mooi buikje daantje sowieso jaloers op jou lijntje hihi! daar wil ik naar terug zucht... maar je ziet inderdaad bij jou ook goed dat ie ingedaald is ja...maar mooi hoor !
Ik moet morgen naar de gyn. Afgelopen donderdag had ik 1 cm ontsluiting, ben benieuwd of het er al 2 zijn.... Ben zowiezo benieuwd wat ze nu gaan doen.
@ bwtje: Thanx meisie Voor je het weet heb je je lijntje weer terug Vriendin van mij was in totaal 14 kilo aangekomen en 2 weken na de bevalling was ze al 16 kilo kwijt Binnenkort liggen we allemaal met een mooi lijntje in bikini aan het strand, met de beeb op schoot
hallo meiden,hier alles goed en druk!daarom even wat minder online,heb er ook griep bij gekregen..maar verder gaat alles goed en met jinthe ook! Coco van harte met jayden! schaapje van harte met je dochter! Meryem van harte met irem! Evitaa ook van harte met je zoon! Ik kom morgen weer ff bijlezen en reageren voor de rest hoop ik dat het snel begint! Ik ga mijn kleine nu eten geven! Ze is alweer een week vandaag! wat gaat dat toch snel