Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pffff voor mij denk ik voorlopig nog ff niet ga aan de BV dus ja ik zal even moeten wachten..

maar het scheelt natuurlijk al een hoop na de bevalling inderdaad!

en dat vind ik al fijn..

Maar ja beeb kom nu maar eerst eens..

ik ga hier weer geestjes kijken en de laptop afgeven aan vriendje ;)

fijne avond dames kom straks nog even spieken voordat ik ga slapen..

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

gaat hard he ;) geniet er lekker van!

3. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Bwtje, Geestjes kijken? Wat is er op tv dan?

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zoon Eevitaa.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

denk dat ze ghost wisperer aan het kijken is op net 5 ;)

6. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Oh maar dat is dan toch een herhaling?

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Eevitaa gefeliciteerd met je zoon

Meryem gefeliciteerd met je dochter Irem

Schaapje gefeliciteerd met je dochter

Daantje mooie buik hoor. Zal ook snel ff een update maken.

Claudia wat naar dat je ziek bent. Wel fijn dat het goed gaat met Jinthe.

Wil mijn eigen lijntje helemaal niet terug. Wil een lijntje 10 kilo minder dan dat ik voorheen was ;) .

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Eevita gefeliciteed met je zoontje!

Bij de een gaan de kilo's er sneller af dan bij de ander! Was zelf 22 kilo gegroeid, ben er nu 12 kwijt, nu de andere 10 kilo nog! Veel lopen is er voor mij ook nog niet bij, doordat ik tijdens de zwangerschap zoveel vocht vasthield hebben mij knieën en spieren een behoorlijke opdonder gekregen, hiervoor ga ik nu naar de fysiotherapeut, hoop dat het snel opknapt zodat ik weer wat meer beweging kan krijgen. Ben afgelopen weekend er voor het eerst wat meer op uit gegaan, vanaf deze week maar vaak een stukje met de hond op pad en de stukken steeds wat lager maken!

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Spirit, door de hond moet je in elk geval naar buiten. Ik wandel een stuk meer sinds ik hem heb.

10. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Doen jullie kraamkadootjes meegeven?

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    ja dat klopt moaatje, durf nu zelf wel weer met hem op pad, kon eerst nog niet door de wond van de keizersnede en wilde eerst ook nog niet veel de deur uit omdat ik dan veel mensen tegenkwam en niet steeds onverwacht het verhaal wilde doen maar ik voel me nu gelukkig een stuk beter, soms nog wel eens even een dipdagje maar dat lijkt me vrij normaal.

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Nee, ik doe niet aan kraamkadoos. Vind ik eigenlijk niet zo nodig. Zit alleen te twijfelen of ik de kraamverzorgster wat ga geven. Eerst maar kijken of die bevalt.

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bulldog en Vlademira, waar zijn jullie?

14. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Lijkt me ook meer dan logisch hoor, zo'n dipdagje. Het lijkt me ook wel moeilijk idd om mensen tegen te komen. Mensen gaan toch vragen stellen, en ook al is het goed bedoeld soms zit je er gewoon niet op te wachten.

15. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Mijn vriendin heeft 3 verschillende in 1 week gehad.
    En degene die er als laatste was, vertelde dat ze nu weer naar iemand anders moest en dat ze daar verzorgster nr. 4 was.

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Lijkt mij ook dat je geregeld nog een dip hebt. Maar vewachten mensen ook van je dat je te pas en te onpas je verhaal doet? Of is het meer dat ze in het algemeen vragen hoe het gaat? Het klinkt in elk geval beter dan wat je van de week zei over mensen die snel wegduiken als ze jou of partner zien lopen. Want dat vind ik echt geen stijl. Al kan ik me indenken dat het erg confronterend is om steeds maar weer opnieuw je verhaal te moeten doen. Ook tegen mensen met wie je wellicht helemaal niet wilt praten.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat nog moeilijker is dat er mensen zijn die nu met een boog om je heen gaan, die weten gewoon niet wat ze moeten zeggen. Gelukkig zijn wij er erg open in zodat het voor anderen een stuk makkelijker is om bij ons langs te gaan of om even te bellen.
    Soms heb ik ook geen zin om er over te praten en dat zeg ik nu ook gewoon en dat snappen ze gelukkig ook wel.

18. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    O ja die mensen heb je ook nog die wegduiken.. Dat zou ik dan ook weer niet doen. Zeg dan zoiets van jeetje meid, weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Precies, als dat bij mij zo loopt ga ik ook geen moeite doen voor een kado hoor.

20. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Moet er niet aandenken om 4 verschillende kraamverzorgsters in huis te hebben. Maar goed, wie weet kan je van alle 4 weer wat leren.

Deel Deze Pagina