nope idd! sommige posten wel op andere plekken niet hier.. Nou hier krampen onderin mijn buik om de 20 en net 10 minuten houden soms wat langer aan maar zeker nog geen minuut... dus heb wel voorwerk...maar het mag wel doorzetten van mij! spannend.. ga zo wel slapen maar ben dus errug benieuwd wie weet is het morgen weer weg Begint nu steeds spannender te worden vriend vraagt nu ook steeds en nu? heb je het nog? wat is de tijd? hihi zo lief VLADEMIRA EINDELIJK!! FELI MET JE ZOON QUINTEN XANDER!!!!!!!
geen id of ie het nog doet stomme ding ligt nog steeds in het midden van de woonkamer zxit nu achter de normale pc
haha ja vond het ook al zo knap! hihi nou dames ga mun bedje in.. ennuh mocht het doorzetten kom ik dit nog wel ff mededelen live bevalling haha
ow ja en hier beweegt dametje er nog wel doorheen.. ik kan me bij sem wel herinneren dat ik haar tijdens het echte werk niet meer gevoeld heb.. komt nu weer krampje...nou ga nu echt hihi truste!
xxxx1974 schrijft verderop het volgende: Afgelopen zaterdag ben ik bevallen van een zoon, Raúl ! Hij weegt 4.020 gram, de bevalling was in het ziekenhuis en ging niet vanzelf dus ik ben nog niet zo mobiel. De verhalen volgen later...