ja daarom! dan gaat het ineens hard! dus dan zeg ik graag tegen die VK doe maar ff prik prik prik hoor ! Als het verder toch geen kwaad kan hoezo ongeduldig? Pak anders zelf even een breinaald erbij hahaha
ja gewoon ff keertje extra duwen ow sorry ik schrok even hihi Ja als de VK hier komt doe ik dat ook gewoon, hihi ging het maar zo makkelijk hehe nou ilona nu moeten ze nog sterker worden en vaker komen..hier ook!
2 minuten vind ik best lang duren hoor Ilona! Weliswaar moet het korter op elkaar, maar dit lijkt toch wel op het begin hoor! SUCCES!
ben ik weer kon nu niet meer slapen @flex succes bij de vk @ilona succes bij de vk @bwtje hoop voor je dat het door zet!
ilona ja 2 min. is inderdaad heel wat dat haal ik niet het blijft hier nog wel steeds opzetten.. dank je bulldog hopelijk bij jou nu ook onderhand he Ga maar wat kleine dingetjes doen ofzo.. moet toch iets anders zit ik er zo op te kijken!
zal vandaag ook niet veel online zijn mannetje heb vanaf vandaag vakantie zou eigenlijk zijn als de kleine er was maarja die laat nou al 10 dagen op zich wachten. morgen naar het ziekenhuis hoop dat ik dan iets wijzer ga wordenn over hoe en wa
ik kom me ook ff melden, maar zal niet lang hier zijn. Ik voel me behoorlijk beroerd. Ik heb vanaf zaterdag al enorme harde buiken. Ik word hier een beetje moe van. Ik duik zo nog ff m'n bedje in en misschien dat ik vanmiddag nog ff kom kijken. Daarbij heb ik ook nog wat krampen/steken in m'n schaamstreek. Maar ik moet vanmiddag naar de vk. Ik weet niet of er nog babynieuws is, maar ik probeer vanmiddag wel ff bij te lezen. sorry bianca
hier is het iets rustiger maar de krampen in mijn buik blijven komen. ben ook erg onrustig. mijn moeder is er ieder geval nu. dus heb even afleiding.