haha ja inderdaad ik vind afvegen op de wc al een heel gedoe en ik heb gister (hopelijk) voor de laatste keer alles bijgewerkt, op gevoel hoor, en mannetje maar laten checken haha ik zie het echt niet meer
haha, dus dat :S nou ik ga es ff stofzuigen en dweilen...je weet maar nooit... hihi... ik kom later wel kijken of er alweer meer babies zijn suc6 meiden!
Ja zeker liever een beeb! Maar dan heb ik weer zoiets van of komen en niet gaan plagen met weeen waardoor ik dan niet weg kan hahaha dan ook gewoon komen hoor Sem boft ook zeker met zo'n lieve papa! Ik wilde dit gister eigenlijk met Sem doen en papa ermee verrassen maar helaas de eieren waren op na ons ontbijtje hahaha
hier zijn de weeen pijnlijk. ze komen om de 7min. kan even mijn draai niet vinden dus probeer tussen door even de tussenstand te geven. over een uur moet ik de vk weer bellen en dan zal ze langs komen.
goed zo kijk daar heb je iets aan! als mijn dametje daar nu ook even een voorbeeld aan neemt Nou spannend hoor het echte werk is begonnen! Zag hier net btw wat sterretjes voorbij komen..zo even weer wat eten dus
hey meiden wil jullie trouwens nog ff bedanken voor de felicitaties allemaal erg lief heb het ff terug gelezen daar was ik nog niet aan toe gekomen van de week! ga nu hannah ff de fles geven en daarna de stad in als ik terug kom dan ben je bevallen ok ilona groetjes monique
Wow Ilona, spannend hoor. Altijd fijn om live een virtuele bevalling mee te maken . Wel een heel fijn idee dat je moeder al bij je is hoor. Ik duim voor je dat je snel een gezonde knul op je buik hebt liggen.
Bwtje, die nepkrampen en pijntjes moeten ze verbieden idd . Ik haal er hier meestal om de dag een mesje langs. Wat ik dan de ene dag vergeet kan de andere dag mee . Ik kan het ook al tijden niet meer zien. Hoorde laatst (miss wel hier op forum, weet niet meer) dat vk het een beetje wegknipte om beter te kunnen zien. Daar moet je toch niet aan denken
Er word echt flink meegelezen , ik las een stukje terug iets over juli mama's en dacht dat er daar al iemand was bevallen, ik dacht even spieken, kom ik dit tegen:
haha we zijn in trek dus ben niet jaloers vind het gewoon niet kunnen LOL Nee ach fijn toch als ze daar kunnen bevallen ook daar de meiden toi toi toi! hoef het daar niet neer te zetten denk ik, jullie lezen het hier dan toch wel hahaha
haha jezus vroeger hadden de meeste een afro en ging het ook! dat moet een VK dus echt niet mee aan komen zetten met een schaar he doe normaal! Bij een operatie ok, maar bij bevallen blijfde van mun haarkes af! HAHA maar ja die zitten er dus niet..dus ze heeft geluk Maar zou daar niet blij mee zijn dus als ze ineens met een heggeschaar aan komt zetten.. oehhhh komt er weer 1! kom nou eens sneller asjuh ...
Jaloers, vreemd verwoord hoor, ik vind het heel onaardig overkomen zelfs Ik ben gelijk gestopt met teruglezen en geen idee of er nou iemand was bevallen verder
Vind het ook een vreemde woordkeus. Vond dit zeker niet vriendelijk overkomen. 'T is verdorie toch geen wedstrijd. Word er nu ook al per persoon bijgehouden wat iemand wel of niet aan kwalen heeft en wie er eerst "mag"?
zo wat tosti's weg gewerkt n zit nu aan de thee voel me al wat beter nu! dametje slaapt ook lekker...
*inbraak* hallo dames! Het is denk ik niet bedoeld zoals het opgevat word.. Iedereen hoopt en heeft recht op een goede bevalling, het komt wanneer het komt. En een wedstrijd is het zeker niet. hoop niet dat er rellen door ontstaan, dat zou zonde zijn van het gezellige forum! Heel veel succes met de laatste loodjes! groetjes! (zon alkelige juli-mama) *uitbraak*