nou kunnen idd maar beter niet reageren....Wij hebben wel andere dingen aan ons hoofd....Zoals bevallen in JUNI
Me vader belde me! Mijn zusje heeft 8 meter onsluiting zegt tie. Ik zeg 8 meter? Das een flinke ja 8! Dus ik ben strakjes tante! Dit weekend gaan we meteen Noord Holand opzoeken
PRECIES! Maar wel wie het zieligste is eerst natuurlijk Ik reageer ook niet, deel het wel graag met jullie 8) :-#
ja whahahahahaha Flinke opening Maar hij is erg zenuwachtig kon ik horen. Ik lag helemaal in een deuk
altijd goed! cellie hihi vervelend hoor per ongeluk erop klikken hahaha Nou ik ben ff ananas kopen en uhmm tja nee dat zit er echt niet meer in nu hoor...
Wel bij de les blijven he, agnes.... Meiden ik heb weer krampen....Kom maar, kom maar..... Oh ja ik werd net door een kennis aangeklikt op msn....Olifantendracht? Nou haha wat leuk! Heb hem weggeklikt en ben weer offline gegaan.
haha ja dat moet wel dan he! LOL 8 meter moet er niet aan denken om zover open te gaan whaaaa Maar ontzettend gaaf zeg zo dicht bij elkaar
Haha maar je vader heeft het natuurlijk ook niet makkelijk, arme man....2 dochters vlak achter elkaar.
Laat haar lekker der mond houden, zijn er hier genoeg die geen voorbeeldige zwangerschap hebben gehad..... Zo dat moest er ffies uit hihihi
Oh ik moet over een uurtje al weer eten.. Kleine moet zwemmen, ze is door naar badje 4 en moet nu op maandag 18.00 ipv donderdag 17.15
Ja erg leuk, Ik heb het namelijk ook alleen met mijn oudste broer. Zij waren 2 juni uitgerekend en ik dus 13 juni. Hun hebben 7 juni een zoon gekregen en wij wachten dus nog. Het gaf mij een heel dubbel gevoel! heel gelukkig met mijn neefje maar ook de gedachte dat ik zelf nog moet wachten.