hey meiden, ik ben weer terug van de vk. vandaag niet gestript wordt volgende week. ze vond het nog te vroeg maandag moet ik weer komen en maken we meteen afspraak voor de gyn op woensdag 25 juni en krijg ik echo en maken ze een ctg. en kan zijn dat ze me op die dag gaan inleiden of 1 of 2 dagen later uiterlijk 27 juni wordt ik ingeleid! hoop dat het niet zo ver komt heb ook verteld dat ik bijna niet kan lopen van de pijn in me doos en dat van dat terug schiet gevoel ze zei dat het zou kunnen dat het kindje op dat moment even wat dieper zat en terug schoot naar haar oude plekje. maar ze zit nog steeds vast @ agnes78 GEFELICITEERD MET JE ZOON! @ Ilona succes meid! ga nu de lijst even zoeken
pfff balen flex! dat schiet ook niet op he als hun geen haast hebben maar hopelijk komt jou eigenwijze dametje ook gewoon eerder uit zichzelf Ja we zijn ff aan het klokken kijken hoeveel minuten ertussen zit..moet iets he
Dan loop je gewoon 3 weken langer. Wat is dat nou weer voor onzin. Ze kan toch altijd proberen om te strippen, het kan toch verder geen kwaad. Meis, ik duim voor je dat het eerder komt.
die ene juli mama heeft zeker een beetje last van hormonen. Ze denken er vast niet allemaal zo over. En anders slaan we juli gewoon over dit jaar en gaan we door naar augustus Hier heeft iemand honger. Kom zo nog ff kijke
Heeft ze wel gevoeld of het kon Flex? Strippen kan namelijk niet altijd hoor, dan moet de baarmoedermond wel verweekt/verstreken zijn.
Ja hormonen of niet, je ken je toch een beetje inhouden toch? Iedereen die hier vanaf het begin leest, weet dat het hier niet altijd super ging met de meiden.... en dat sommige het best zwaar hebben (of hebben gehad).
ik moet maandag om half 4 heen ze heeft niet gevoelt en ik wilde eigenlijk ook nie ik zei helpt toch niet en zie er zo tegenop! maarja volgende week ga ik het toch maar doen beter dan inleiden vindt zo eng
nou meis je kan het hoor! en we moeten er allemaal doorheen, maar zolang het zo goed gaat gewoon op je eigen tempo doen dan! wie weet komt ze er binenkort aan!