bwtje: Super dat het weer is begonnen! Als ik terug kom van het boodschappen doen moet het wel om de 5 min zijn he hihihi Succes meisie!
hier ook geweest... maar of het er beter op geworden is...hahaha nee soms doet hij echt zijn best hoor
ja ik wil ook.... nou hier rooept een meisje papa dus mag eruit we gaan even de cake samen eten die ze met papa heeft gemaakt ! We laten denk ik sowieso straks even de VK komen als Sem weg is en hun in de buurt zijn ofzo..op hun tijd..vind het wel fijn om toch te weten waar we aan toe zijn!
niet door mij hoor hij doet al 9 maanden vaag ene x doet ie het zomaar weer en andere keer heeft ie weer error en blauw scherm weet ik veel wat en hij heeft stuk of 10 strepen over het scherm lopen lang leven de PACKARD HELL EASY NOT! zow hihi
Hoi allemaal, hier even een berichtje van mij. Alles gaat hier goed, na twee zware nachten, bijna zonder slaap, heeft de kleine afgelopen nacht 2X 3 uur achter elkaar geslapen, dus wij ook. Verder gaat de borstvoeding ook steeds beter. Ik heb nu nog 2 halve dagen kraamhulp, en daarna moet ik het alleen zien te doen overdag, want morgen gaat ook mijn man weer aan het werk. Maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen. Vandaag zijn we trouwens voor het eerst even buiten geweest met de kinderwagen, want hij was vanochtend 5 gram boven zn geboortegewicht, toch wel knap gedaan, in 5 dagen tijd. Nou, ik ga even proberen een klein beetje bij te lezen. Ik kom er nu nog niet aan toe om weer helemaal actief mee te kletsen, eerst nog een beetje ons ritme zien te vinden, maar dat lekker meekletsen komt wel weer.
fijn om te horen coco! En inderdaad nog even genieten van je 2 daagjes nu he Het is hier toch niet bij te houden met al dat gezever van ons hihi
Coco fijn dat het goed gaat. Meiden ik ga eten en dan naar zwemmen...beloven jullie het netjes te houden hier. Ga allemaal maar bevallen of zo, dan hoef ik niet zoveel bij te lezen.
zal ik doen maar nu dus weer rustig he denk toch echt dat het dit even was...baal baal give me some wee hormonen please?
ok ik heb te weinig geduld dus hier is die weer maarrrr zit dus weer meer tijd tussen of niet? hou het ff niet bij... maar word weer erger jajajaja
ja ik merk wel hoe langer je ermee loopt hoe meer smsjes en bezoekjes en gevraag je krijgt ja vind het wel leuk maar dan mag ze nu ook wel komen dan kan ik zeggen nee hoor ze is er al!
niet leuk meis nog ff volhouden en gewoon op je strepen staan als je wel eerder wil! als ik zoals nu 2 weken nog door moet kan ik ook niet hoor en dan zou ik ook echt zeker niet zo mild meer reageren op die vragen mensen zien vaak die andere kant niet.. maar ik weet ook dat mensen heel erg meeleven en natuurlijk ook erg nieuwschierig zijn