Hoop voor Ilona dat het haar niet al te zwaar valt. Coco blij te horen dat het goed is. Bwtje, weet je al hoe laat vk komt? En bij mannelijke vk leuk setje aan hoor. Hoop dat je je moeder kan overtuigen thuis te blijven. En anders gewoon de deur op slot hoor Essie, zo te horen kan je neefje/nichtje met wagen en al naar buiten rollen, hihi
ja VK is net al geweest kon al om 6h.. En helaas wat ik al dacht nog geen ontsluiting van een echte bevalling Wel week enzo en wat ik heb is van de vorige..etc etc... Dacht het al een beetje omdat het natuurlijk niet regelmatig kwam..maar had stiekem wel een beetje hoop.. blijkbaar is ze een vast plekje aan het zoeken en zijn dit de weeen erbij :S Joepie! Mocht het slapen echt niet gaan kon ik ook eventueel in ziekenhuis met medicatie nou dat hoeft van mij nu ook weer niet.. Morgen gaan ze mij strippen omdat het dus wel week is en een tweede! Ben dus erg benieuwd morgen...en of het effect gaat hebben! Dus morgen weer een dag maar...en hopelijk zet het gewoon door! Het stofje moet nog aan gaan slaan zei ze..en dit is vaker bij een tweede...zucht
oeh spannend bwtje! ik was vanmiddag bij vk geweest, alles nog goed. als ik met 41 wkn niet bevallen ben, dan strippen, en na 10 dgn overtijd naar de gyn vertelde ze. maar aangezien deze vk praktijk afgelopen week alleen maar mensen zijn bevallen voor de 41ste week, moest ik dat ook maar doen! hahaha, om hun statistieken op peil te houden. ik zou dat wel willen hoor! haha
Heb een nieuwe zwangerschapsbanner al klaar staan...want deze geeft niet aan hoeveel je over tijd loopt! Dus die gaat er zo ook maar op dan he....
hebben daarstraks de kaartjes gekregen voor komend seizoen van de schouwburg. we gaan naar bert visscher, sara kroos, jorgen rayman en guido weijers (again!) helaas niet naar jochem meijer.... maar ja, dat geeft dan niet zoveel (toch wel beetje jammer...)
ja vind ik ook! ja vind het wel balen zo gemene steken die alleen maar ervoor zorgen dat ze vast gaat zitten zucht.. Zullen we dan maar samen morgen Sjoon? Hier doen ze dus strippen om ook te voorkomen dat ik oververmoeid ga raken en te weinig slaap krijg en zo juist vermoeid de bevalling in ga! Ook wel fijn... Dus jullie horen het morgen wel weer!
Bwtje, balen dat het nog niet echt in werking is. Maar waarom stript ze dan morgen en niet nu ze net toch al met je bezig was? Sjoon, leuk die kaarten. Ben ook dol op dat soort voorstellingen.
nou moeders weer gerust kunnen stellen...scheelt ook weer... En oudtante belde net toevallig haha ze komen allemaal tegelijk ineens.. die komt morgenvroeg ook even doorspreken.. en dan 12.20 VK..nou word me weer een dagje hopelijk met minder van die pijnlijke steken dan..of gewoon echte weeen he!
Omdat ik dan dus weer een slapeloze nacht heb waarschijnlijk...en dat komt de bevalling ook niet ten goede.. En als ze morgen doen heb ik hopelijk een rustigere nacht gehad, en heb ik overdag om de weeen te hebben en dat ik er dan niet 's nachts mee zit... Zo onwerkelijk maar hoop het zo vond het ook wel goed hoor! Dus hoop op een goede nachtrust!
bwtje jammer zeg dat je geen ontsluiting heb. Hoelaat moet je morgen? Ik ben wel benieuwd! Ik moet dan donderdag maar ik vind het wel een beetje eng! jij?
Ja zeker balen! Ik moet morgen om 12.20 er zijn die afspraak stond al dus dan hoop ik dat het wat gaat doen zodat ik het overdag heb! Ik vind het zeker spannend bij Sem kwam het gewoon en zette het door bij deze blijkbaar niet.. En denk dat ik dan ook echt wel ga zitten wachten op resultaat ja haha en dan kan ik ook niet meer terug nee hihi ow ze zei btw nu dat het waarschijnlijk wel rond de 3 kilo zou zijn of ik moet het heel goed kunnen verbergen dus ze hadden wel gelijk! Ben zo benieuwd nu!
@ Vladenira gefeliciteerd met quinten @xxxxx1974 gefeliciteerd met raul @jenp gefeliciteerd met kalle @agnes van harte gefeliciteerd met lucas @karin van harte met kyara @ilona hoop dat het een beetje snel gaat voor je! mijn lieve meisje heeft spruw! ben juist zo schoon op mijn flessen en spenen enz goed uitkoken..ikheb nu een middeltje hoop dat het snel gaat werken!
ow meis niet leuk spruw! Hopelijk is ze er snel vanaf...zo zie je maar hoe voorzichtig je ook bent dat ze zo gevoelig zijn he! Ik kan eigenlijk ook niet wachten totdat ik dr borstvoeding kan geven vind dat zo een mooi moment!
Wij gaan hier even lasagna eten door al het gebel gekletst en VK bezoek! zijn we daar nog niet aan toe gekomen, en nu dus maar even samen doen Dametje is nog aan de overkant haha lekker in bad nu en pyjama is ook die kant op..dus die hoeven we zo alleen maar in bed te leggen en klaar! hihi wat een luxe zeg zo een lieve buurtjes!