Ja word er helemaal verdrietig van maar ik hoop maar dat het middeltje snel gaat werken! en zetten je weeen al een beetje door?
nope en hoop dat het vanavond maar een beetje rustig blijft.. heb nog af en toe die krampen maar dit kan dus puur en alleen van het vastzitten komen.. Hopelijk morgen bij het strippen dat het wel gaat beginnen.. doe je meisje maar extra knuffelen hoor!
lasagna was lekker vriend is Sem halen, en dan gaat ze hier lekker slapen! En dan samen nog even toetje eten.. Hij gaat morgen ook maar gewoon werken mocht er dus echt iets beginnen bel ik hem maar gewoon!
Ik ben er nog, moest weer flink bijlezen! Ik ben zo benieuwd naar Ilona. Ennuh, ik kan gewoon op de Hyves hoor, LOL.
Ja zou Ilona dr beeb al hebben? Anders hadden we het denk ik wel gehoord want dr buddy stond standby maar ik hoop wel dat het vlot voor dr hoor!
Ik denk nog niet nee, ik denk dat die het wel pittig heeft, is zo me gevoel, weet niet waarom. Balen dat er bij jou nog niks was, morgen strippen, ben benieuwd.
****BUDDYNIEUWS**** Ilona is 10 min geleden bevallen van een zoon, Ruben! ****EINDE BUDDYNIEUWS**** Kon het niet laten haar te smsen en kreeg dit bericht terug Bij deze feliciteer ik mijn buddy hier ook even Weer een jongen erbij
ja omdat ze het al heftig had bij 1...ik had het pas heftiger bij 6/7 maar ja ik hoop voor dr dat het gewoon vlot..en dat ze niet lang bezig is! gelukkig is dr moeder erbij! Ja zeker balen en elke keer als ik nu van die gemene krampen krijg denk ik gelijk hou maar op..waarom pijn doen als ik er toch niet van ga bevallen.. Maar ja vond het belangrijker dat alles goed was met ons meisje..en die vermaakte zich dus nog prima, gaf gelijk protest haha tijdens onderzoek!
JEEEEJ! gelukkig maar toch nog snel gegaan you go girl! Feli met je zoon Ruben (die naam wisten we al he hihi)
halo allemaal, ff een berichtje van mijn kant, ik kan nog niet zitten dus ik hou het kort. (het beebnieuws had m'n man geplaatst, gelukkig is dat wel bij jullie doorgekomen). Gisteren uit het ziekenhuis gekomen met de kleine man. Het is echt een droppie. Zal binnenkort een foto plaatsen. Ben uiteindelijk toch in het ziekenhuis bevallen omdat het vruchtwater twijfelachtig gekleurd was. OMdat de weeen niet opgang kwamen ben ik aan het infuus ingeleid, we hebben in de verloskamer voetbal gekeken Omdat de persweeen wegvielen en Raul vast bleef zitten, is hij geholpen met de vacuumpomp. Daarna lekker wat hechtingen gehad. Ik zal niet in details treden voor diegenen die nog moeten. Achteraf valt het gelukkig allemaal mee, ben wel blij dat ik niet thuis ben bevallen. Ben nu lekker van de kraamtijd aan het genieten. Alle dames die nog niet bevallen zijn: heel veel sterkte met de laatste loodjes! De dames die al bevallen zijn (ik heb nog niets terug gelezen) GEFELICITEERD!
flink verhaal xxxx! Maar fijn dat het achter de rug is nu! maar inderdaad toch wel fijn dat je dan toch al in het ziekenhuis bent he! en lekker van je kraamtijd genieten nu he ! we zien de foto's gauw verschijnen ! ben benieuwd..
Me zusje is om half 6 bevallen van een dochter Sandy! Verder heb ik een foto gezien en heb ik geen idee wat ze weegt.........enz Maar goed a.s weekend baby knufellen! xxx Fijne avond
@ilona: gefeliciteerd met je zoontje! @tante essiegirly: gefeliciteerd met je nichtje! @bwtje: we kunnen gewoon voor morgen gaan! vind wel grappig zo, dadelijk bevallen we ook nog op dezelfde dag. maar ja, jij wordt morgen gestript, dussss je zal meer kans maken dan ikke! haha, we zien het wel. het wordt allemaal wel spannender nu! maar ik geloof dat ik me ook wel vast aan mag melden voor de overtijd club!
ILONA GEFELICITEERD MET JE ZOON RUBEN! gelukkig heb ik op een briefje geschreven welke pagina de lijst staat hier wat raars meegemaakt terwijl ik de kledingkast aan het ontruimen was hoorde ik heel hard kabaal d8 ow dat zijn kinderen aan het rolschaatsen maar dat was dus niet zo waren gewoon mijn darmen niet normaal leek wel onweer