wie van jullie hebben er hyves, de mijne is www.derona.hyves.nl bij mij mag er wel gesproken worden over ze zwangerschap,maar kan me voorstellen dat somiggen nog niks erop hebben gezet,dus dan hou ik mijn mond erover,maar wie het leuk vind mag me toevoegen
ik heb je toegevoegd als ik eemaal verder ben lijkt het me leuk om te beppen ik ga ook een mooie banner daar neerzetten die hier niet past! maar nog eventjes wachten dus
ik zag het,moest f denken wie je was hahahaha,maar wat een super foto van je dochter zo over de schutting,deed ze dat helemaal zelf?
haha ja he nou zelf erop geklommen natuurlijk niet..maar ik hield haar tegen de schutting en ze bleef er gewoon aan hangen hahaha dus ik zei snel foto foto..straks laat ze los haha en voila het resultaat
ow ja bij de eerste wilde wij het niet weten maakte ons ook niets uit.. en was ook erg leuk! nu bij de tweede wel weten alleen zeggen we dat we het niet weten anders gaat iedereen zo lopen raden en je proberen te laten verspreken maar nu ook meer op praktische redenen..er moet hier flink wat verbouwd worden en ik wil graag weten van te voren of ik de kleertjes opnieuw kan gebruiken anders moeten we veel opnieuw aanschaffen door het hoge roze/meisjes gehalte in kleding en beddegoed haha
Heel raar hij zegt dus bij mij dat de datum er al in staat (ja duuhh..) Ik ga inderdaad maar ff een berichtje sturen aan een van de moderators ofzo... Thanks voor je hulp
Ik heb er wel naar gekeken en er komt bij mij uit dat het een jongetje gaat worden. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat gevoel ook wel heel erg heb... nu al.. best raar vind ik dat...
hey derona ik wil je wel toevoegen heb ook hyves maar ik hou het nog ff stil tot we de 12 weken zijn gepasseerd
wij willen het graag weten en ook iedereen mag het weten. de namen worden bij ons wel geheim gehouden.
ik krijg via de chinese maankalender een meisje en wij willen wel weten wat het is mijn hyves is www.fl3xgirl.hyves.nl