Hey Ilona, wat jammer dat Ruben zich nog niet zo goed warm houd. Wel vreemd dat hij helemaal geen vruchtwater meer had. Fijn voor je dat het wel lukt om het warm te houden met twee kruiken zodat jullie lekker thuis zijn. Ik hoop voor je dat de borstvoeding toch snel goed zal verlopen. Is zijn vader nog bij de bevalling geweest? Cellie, ik ben ff naar statistieken aan het googlen. Je moet toch ergens je hoop op vestigen he.
Goeiemorgen, Hier ook nog niks en ook de hoop gevestigd op de Volle Maan vannacht. Het is allemaal wel wat gevoeliger en voel soms dingetjes die ik niet eerder heb gevoeld, maar ja, niet iets duidelijks nog. Lief hoor, die kleine nieuwe baby's van jullie, nu wordt ik nóg nieuwsgieriger naar mijn kleintje. Hij is zo leuk aan het bewegen, dat het soms lijkt alsof hij het vluchtplan aan het doornemen is.
Er is niet alleen een geboortepiek bij Volle Maan maar ook bij Nieuwe Maan, en heeft U dat ooit van een verloskundige gehoord. Het is duidelijk de figuur ondersteunt de verloskundige: bij Volle Maan worden er meer baby's geboren. Het verband tussen de ouderdom (in dagen) van de Maan en het aantal geboortes is een vrijwel horizontale rechte lijn: rondom Volle Maan en Nieuwe Maan worden niet meer baby's geboren. Dit lijkt in tegenspraak met de vorige conclusie, immers de verloskundige had toch gelijk. Hoe komt dit? Een groei van 45% naar 55% (rond eerste kwartier) duurt maar een dag en vlak voor Volle Maan duurt de groei van 90% naar 100% bijna drie dagen. Bij deze grootte kunnen we gerust van Volle Maan spreken: de Volle Maan staat dan ook vijf tot zes dagen aan de hemel. Immers, op grond van symmetrie, duurt van 100% naar 90% Maan ook drie dagen. Met andere woorden de Maan groeit rond Volle Maan veel langzamer en zal dus meer dagen - is dus meer baby's - tellen dan rond Eerste Kwartier. Daar komt bij dat een Volle Maan vrijwel de gehele nacht aan de hemel staat. Een opvallend object zeker voor de categorie werknemers die er ook 's nachts op uit moeten. Andere relaties met betrekking tot Volle Maan hebben vermoedelijk dezelfde verklaring. Kortom, we bevallen allemaal binnen 3 dagen \/
Hebben ze jou al geprobeert te strippen? Ik moet ook morgen namelijk. Ik was maandag bij de VK ik vertelde dat ik het wel een echt zat was en toen stelde zij voor om te kijken of ik gestript kan worden. Want als dat dan niet lukt gaan ze een afspraak maken voor me in het ziekenhuis.
Ik hoop eigelijk nergens meer op want ik voel al weken van allles en het heeft tot nu toe nergens toe geleid.
Ik wil ook een baby! CUTE CLaudia! Die volle maan, nadat ik dat stukje gelezen heb, heb ik helemaal zoiets van....jajaaaaaaaaa. Maargoed, geduld geduld geduld. MOEILIJK! Ik doe geen bal meer en verveel me echt flink, dan kruipt de tijd echt voorbij. Als mijn mannetje zo op bed ligt ga ik maar een cake bakken. CHOCOLADECAKE! Als de cake dan klaar is, ga ik die voor de uitgang houden, misschien helpt het wel
cellie goed idee. Ik verveel me hier ook dus ik ga ook maar wat lekkers maken. straks maar even naar de supermarkt.
@Tinus; over dat strippen, morgen heb ik een afspraak, misschien gaat ze kijken of het kan, weet ik eigenlijk niet. Dit is mijn 5e en nog nooit gedaan eigenlijk. (Ook daar geloof ik eigenlijk niet in )