By the way: Bij mijn vriend staat vandaag de Volle Maan in het 5e huis. We weten dus, dat Volle Maan veel invloed heeft op de aarde/natuur/de mens en ook erg op vrouwen en hun cyclus. de Maan staat in de astrologie ook voor de moeder, de zon voor de vader. In zijn geval staat de Volle Maan in het 5e huis. Het 5e huis staat o.a. voor creativiteit en kinderen. Dat vond ik wel hoopgevend voor onszelf. Nu ben ik zelf graag bezig met astrologie in mijn vrije tijd. (en ik heb nogal wat vrije tijd ) Ach, zo weet je altijd wel weer iets te vinden om je aan vast te houden, nietwaar? En...het houdt je van de straat
Haha, mijn zus is al weken aan het lokken met cadeautjes en laatst met poffertjes. Maar die kleine van ons trekt mooi zijn eigen plan! Karaktertje, haha. We krijgen gewoon allemaal hele stoere zelfstandige kindjes!
Ik heb even gekeken Claudia (al kunnen we met op de link klikken de foto's gewoon zien hoor....) maar ze zijn idd iets te groot. Met paint verklein ik zelf altijd foto's, maar op deze site is de optie ook, zie linkermenu.
Ik weet het ook niet of het werkt. Dit is mijn eerste dus hebnog met niets ervaring. Ze heeft mij ook verteld dat je baarmoedermond wel al bereikbaar moet zijn en eigelijk al 1 cm ontsluiting moet hebben anders werkt het niet. en dan nog hoeft het niet te werken. Ik geloof ook niet in al die dingen. Maar watik heb begrepen van iedereen om me heen kan dit helpen.
Nou ik snap er niks van, maar het lukt wel Ik heb een webalbum voor dat soort dingen en heb niks meer verkleind of wat dan ook en hij plaats um nu gewoon? (Zo'n webalbum is gratis, misschien een ideetje?)
Kom hier ook nog even spammen Tijdens mijn bevalling was het trouwens ook redelijk volle maan al dus komt helemaal goed met jullie bevallingen nu wacht maar af! Eva ligt hier met een gijzer kruik dus houdt dr temp. erg goed, drinken gaat ook als een trein, en het poepen ook niet normaal hahaha Ze was 3080 nu 2820 Dus die mag ze er weer aan gaan werken, maar zal ze geen probleem mee hebben denk ik Ligt nu lekker te slapen, Kraam + Vk zijn weer geweest, vriendlief is met onze Sem trakteren op de peuterspeelzaal en komt zo weer naar huis! Dus voor mij even rust nu hihi (nesteldrang is nog niet helemaal verdwenen ) Maar denk aan mezelf! Meiden ik duim voor jullie mee zodat jullie ook kunnen gaan spammen!
Hey meiden! Wou even komen vertellen dat fl3xie haar internet het nu even niet doet,dat jullie niet gaan denken: Zou haar beeb geboren zijn? Al wil zij en bjorn dat ze toch haar kleine koppie laat zien! Ik duim voor hun dat ze snel mag komen!
*Ff inbreken Ilona meis gefeliciteerd met jullie zoon Ruben en de andere meiden natuurlijk oof gefeliciteerd met jullie kids, Ben weer snel weg*
Ilona, wat kijkt ie wijs! Echt stoer ventje 8) . Bwtje, Eva is echt een moppie. Hoe vind Sem het om grote zus te zijn? Claudia, wat een mooi meissie heb je toch! *smelt*. Cellie, na weken een "verboden toegang" gehad te hebben heb ik die toch ff overboord gegooit. Daarna grote mok frambozenbladthee. Ga nu ff naar de winkel voor een nieuwe ananas en fles bitter lemon. Ik durf het haast niet te zeggen, maar sinds het middaguur begint hier aardig wat te krampen en te steken. Ik schrijf het maar klein, want als moeder natuur merkt dat ik het doorheb dan stopt het waarschijnlijk ook weer. April , ik vroeg de kleine al of hij/zij niet ff bij papa wilde zitten, maar kennelijk niet . Tinus, als strippen werkt ga ik naar een doe-het-zelf-cursus googlen. Want vk is het voorlopig nog niet van plan bij mij. Maar ben dan ook nog niet over tijd.